Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور خواستار توجه این دو نهاد به بازاریان و کسبه درباره محاسبه مالیات آنها شد.

به گزارش ایران اکونومیست، محمد مهدی فروردین نماینده فیروزاباد در جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نفت گفت: با توجه به فوت دو نفر در یک خانواده در بخش دهرم شهرستان فراشبند و همچنین سوختگی بالای ۴۳% سه نفر از فرزندان این مرحوم به خاطر انفجار کپسول گاز نسبت به گازرسانی به این منطقه محروم اقدامی عاجل صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در تذکری به وزیر کشور خاطرنشان کرد: تقاضا دارم هر چه زودتر نسبت به تعیین تکلیف استخدامی‌های آزمون فراگیر هشتم وزارت کشور در سال ۹۹ و به ویژه شروع به کار استخدامی‌های استانداری فارس که انتظار یک سال و شش ماهه روح و روان آنها و خانواده‌های‌شان را نشانه رفته است، اقدامی عاجل انجام شود.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری به وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اعتراض کسبه نسبت به میزان مالیات تعیین شده اظهار کرد: بازاریان و کسبه عزیز را دریابید؛ چرا که این قشر مانند سایر اقشار به مدت دو سال درگیر کرونا بودند و درآمدی نداشتند و امروز نیز در حال سپری کردن دوران پساکرونا هستند.

فروردین ادامه داد: این انصاف نیست که بخواهیم مالیات‌های سال‌های گذشته را به صورت یکجا از این عزیزان دریافت کنیم. همچنین محاسبه مالیات‌های سنگین جدید برای قشر مظلوم، ظلمی آشکار است. خواهشمندم اجازه دهید که بازاریان و کسبه نفس بکشند.

وی همچنین در تذکر دیگری به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در موضوع صدور مجوزهای معادن شن و ماسه استعلام از همه دستگاه ها گرفته می شوند به جز از سازمان امور عشایر در حالی که این مجوزها دقیقاً در مراتع عشایر و ایل راه های عشایر صادر می شود؛ انتظار می‌رود که در صورت اولین مجوزهایی از سازمان امور عشایر نیز استعلاماتی انجام شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، استانداری فارس ، سازمان امور مالیاتی کشور ، دوران پساکرونا ، محمد مهدی فروردین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استانداری فارس سازمان امور مالیاتی کشور دوران پساکرونا محمد مهدی فروردین بازاریان و کسبه سازمان امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول

وزیر امور خارجه گفت: در حاشیه سفر به بانجول به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی، با وزرای امور خارجه اندونزی، عربستان سعودی، ترکیه، مالی و حسن محمود، وزیر امور خارجه بنگلادش و حسین عوض وزیر امور خارجه سودان دیدار و گفت‌وگو داشتم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «‏در حاشیه سفر به بانجول به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی، با وزیر امور خارجه اندونزی، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، وزیر امور خارجه ترکیه، وزیر امور خارجه مالی و آقایان حسن محمود، وزیر امور خارجه بنگلادش و حسین عوض وزیر امور خارجه سودان دیدار و گفت‌وگو داشتم. ارزیابی تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای، پیگیری مناسبات دوجانبه و همچنین بررسی تلاش‌های جمعی کشورهای اسلامی جهت توقف جنایات رژیم صهیونیستی از مهم‌ترین محورهای مورد رایزنی بود. در دیدار با آقای حسین ابراهیم طه، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی علاوه بر توجه به چالش‌ها و فرصت‌های امروز جهان اسلام، در خصوص راه‌های توسعه پایدار کشورهای اسلامی تبادل نظر شد.»

کد خبر 750588

دیگر خبرها

  • جزییات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد
  • دولت در فروردین ۵۶ هزار میلیارد تومان مالیات گرفت
  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های مناطق عشایری
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌بن‌فرحان در گامبیا