Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس گفت: با رئیس و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس جلسه‌ای داشتیم، به هر حال گرفتاری‌های بوکس زیاد است و ما هم به بودجه نیاز داریم. بیشتر صحبت ما هم با نمایندگان مجلس در خصوص مسائل مالی و کمک‌هایی بود که مجلس بتواند در آینده به ورزش و به خصوص بوکس انجام دهد در آینده هم ما با مجلس ادامه دار خواهد بود تا به سرانجام خوبی دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین ثوری و علیرضا استکی رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی بوکس دیروز در صحن علنی مجلس حاضر شده و با برخی از نمایندگان دیدار کردند.

آمریکا و لهستان به دنبال اردوی مشترک با ایران هستند

استکی گفت: در رفت و آمد به کشور‌های دیگر مشکل داریم. حتی آمریکا و لهستان بار‌ها از ما درخواست کردند که اردوی مشترکی با یکدیگر برگزار کنیم، اما فعلا هیچ چیزی قطعی نشده است. اگر بازی‌های آسیایی هانگژو سر موعد مقرر برگزار می‌شد، قطعا با این ۲ کشور اردو برگزار می‌کردیم، اما، چون این بازی‌ها به تعویق افتاد برنامه ریزی‌های ما هم دچار تغییر شده است. منتظر هستیم که آیبا برنامه رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک را اعلام کند تا بر اساس آن اردوی‌های تدارکاتی خودمان را برنامه ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید

شه بخش: رزومه بوکس ایران با مدال المپیک کامل می‌شود

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی بوکس فدراسیون بوکس علیرضا استکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد