Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از فوت 7 نفر در اثر خفگی به دلیل حریق ناشی از آتش سوزی غیرعمدی در داخل کافه رستورانی در شهرک"مریم" اندیشه شهریار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سرهنگ"پیمان فتاحی" با اعلام این خبر گفت: شب گذشته مصادف با 24 خردادماه، یک مورد آتش سوزی غیرعمدی در محدوده شهرک مریم در انتهای فاز یک شهر اندیشه گزارش می شود که بر اثر آن یک کافه رستوران دچار حریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: بلافاصله، رییس کلانتری، عوامل آتش نشانی و اورژانس در محل حاضر شدند که با توجه به اهمیت موضوع در ادامه جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران، فرمانده انتظامی و دادستان شهرستان شهرستان شهرستان شهریار در محل حاضر شدند، در بررسی اولیه مشخص شد تعداد 7 نفر در اثر خفگی به دلیل حریق ناشی از آتش سوزی غیرعمدی داخل کافه رستوران فوت کردند.

این مقام انتظامی افزود: بر اثر این حریق غیرعمدی منجر به آتش سوزی، متاسفانه مدیر کافه رستوران به همراه همسر و  دو فرزندش و سه مشتری رستوران با سن بین 30 تا 40 ساله فوت کردند که اورژانس در محل حاضر شده و مشغول خدمت رسانی بود.

 سرهنگ فتاحی خاطرنشان کرد: هر 7 نفر با هماهنگی مقام قضائی به پزشکی قانونی انتقال داده شدند و صحنه با همکاری نیروهای یگان امداد و کلانتری مدیریت شد و در اجرای دستور مقام قضائی، تا اطلاع ثانوی، کافه دچار حریق، پلمب شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی کافه رستوران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری سارق باتری خودرو در این شهرستان با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری سارقان باتری در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان از سرقت باتری خودروهایشان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات و بررسی‌های پلیسی سارقی در این راستا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس و پس از روبرو شدن با مستندات موجود به ۱۰۵ فقره سرقت باتری از خودروهای شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: در این راستا همچنین دو نفر مال‌خر شناسایی و تعداد ۳۰ عدد باتری خودرو در محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

توحیدی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 749195

دیگر خبرها

  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران