Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@07:42:21 GMT

دستور تخلیه یک ساختمان مسکونی در ملایر صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۱۳۴۶

دستور تخلیه یک ساختمان مسکونی در ملایر صادر شد

ایسنا/همدان دادستان عمومی و انقلاب ملایر دستور تخلیه ساختمان مسکونی ۱۲ واحدی "آسایش" واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی ملایر به علت مشکلات فنی و جلوگیری از حوادث احتمالی را صادر کرد و گفت: تاکنون تعدادی از واحدها تخلیه شده و مابقی نیز در حال تخلیه است.

مسلم سلگی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طبق اطلاعات اولیه این ساختمان پی ریزی های اولیه دقیق نداشته و سهله نگاری هایی در زمان ساخت اتفاق افتاده است که البته به بررسی تکمیلی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلگی ادامه داد: سال گذشته خبری مبنی بر ترک خوردن برخی از دیوارهای ساختمان و احتمال ریزش آن به ما رسید که بلافاصله برای بررسی دقیق موضوع به همراه اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ در ساختمان حضور پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه موضوع احتمال ریزش ساختمان برای مالک تبیین و اقدامات لازم از جمله تزریق بتن برای مقاوم سازی ساختمان انجام شد، گفت: حالا پس از گذشت یکسال تزریق بتن برای مقاوم سازی جواب نداده است و به منظور جلوگیری از بروز هر گونه حادثه و خسارت احتمالی برای ساکنان، دستور تخلیه محل صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب ملایر تصریح کرد: واحدهای آپارتمانی برای اسکان موقت ساکنان این ساختمان تا تجدید، مقاوم سازی و رفع مشکلات فنی بنا در نظر گرفته شده است.

سلگی افزود: پس از صدور دستور تخلیه تاکنون تعدادی از واحدها تخلیه شده و مابقی نیز در حال تخلیه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دادستان عمومي و انقلاب ساختمان مسکونی ریزش ساختمان مترو پل آبادان دستور تخلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشورمان ۵ تا ۱۰ اردیبهشت در استان همدان و سالن ۳ هزار نفری الغدیر شهرستان ملایر برگزار می شود.   این پیکار‌ها که حکم انتخابی تیم نوجوانان را دارد با حضور بوکسور‌های همه استان‌ها برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • بازدید دادستان ملایر از کارگاه های غیر مجاز
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند