Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@12:47:49 GMT

توزیع ۲.۵ میلیون تن کالاهای اساسی در کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۱۴۰۳

توزیع ۲.۵ میلیون تن کالاهای اساسی در کشور

شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۵۵۶ هزار تن انواع کالاهای اساسی شامل گندم، برنج، شکر و روغن برای تنظیم بازار این کالاها توزیع شد.

به گزارش ایران اکونومیست از شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ میزان توزیع گندم در این مدت، بالغ بر دو میلیون و ۹۴ هزار و ۴۰۴ تن است که شامل انواع گندم‌های معمولی و دوروم برای نیاز مصرفی صنف و صنعت و واحدهای نانوایی در ۳۱ استان کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین بازه زمانی، انواع برنج پاکستانی و هندی نیز برای تنظیم بازار این کالا به میزان ۱۴۵ هزار و ۴۶۲ تن در مراکز مصرف عرضه شده است.

این گزارش اضافه می‌کند، سایر کالاهای اساسی که در همین مدت زمان توزیع شده‌اند، شکر سفید و خام به میزان ۱۷۹ هزار و ۹۴۷ تن و انواع روغن از جمله سویا و آفتابگردان به میزان ۸۶ هزار و ۷۲۷ تن را شامل می‌شود.

گفتنی است، از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۵۰ هزار تن دانه روغنی کلزای خریداری شده نیز توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران برای استحصال و تأمین روغن خوراکی موردنیاز مردم به کارخانجات روغن‌کشی ارسال شده است.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: شرکت بازرگانی دولتی ایران ، برنج ، شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت بازرگانی دولتی ایران برنج شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران شرکت بازرگانی دولتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع