Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس گفت: صرف اعلام نا ایمن بودن یک مکان کافی نیست، اقدام قانونی برای مالکان ساختمان‌های بدون پایان کار باید صورت پذیرد.

اصغر حسینی پور در چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: اکثر قوانین شهرداری ها مربوط به شصت سال پیش است و بخش‌های نظارتی برای ساختن یک ساختمان در بین چند دستگاه مشترک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرداری نظارت بر مسایل عمومی ساخت یک ساختمان را دارد و مالکین و ناظرین باید توجه ویژه به ایمنی ساختمان ها داشته باشند، اظهار کرد: صرف اعلام نا ایمن بودن یک مکان کافی نیست، اقدام قانونی برای مالکان ساختمان‌های بدون پایان کار باید صورت پذیرد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه کمیته تخصصی برای بررسی موارد خاص و پرخطر در مورد ساخت و ساز ها و ساختمان‌ها باید تشکیل شود، تصریح کرد: بهره برداری بدون مجوز مشکلاتی را به همراه خواهد داشت، مالکین و بهره برداران باید پایان کار دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ساختمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیگر خبرها

  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم