Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، حسین نظری در آیین توزیع ۸۰۰ وسیله ورزشی و تندرستی میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران گفت:‌ پس از دوره کرونا و با توجه به نزدیکی به فصل تابستان رویکرد مردم برای پرداختن به ورزش بیشتر می‌شود؛ بنابراین در افزایش محیط‌ها و امکانات ورزشی باید قدم‌های موثری برمی‌داشتیم که توزیع این ۸۰۰ قطعه ورزشی در میان مناطق در همین راستا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تجهیزات ورزشی با اولویت توزیع میان مناطق جنوبی شهر تهران با توجه به تأکیدات شهردار تهران انجام می‌شود.

او ادامه داد: ایجاد امکانات در شهر و همچنین نگهداری،‌ نوسازی و تجهیز جزو وظایف شهرداری‌هاست که ممکن است در دوره‌های مختلف مدیریت شهری عمل به این وظایف نوسانات مختلفی داشته باشد؛ اما در دوره مدیریت شهری جدید بنای شورا و شهرداری تهران بر این است که در تأمین نیازهای شهروندان نگاه حداکثری داشته باشد.

رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران نیز در این مراسم گفت: از روز نخستی که مسئولیت را بر عهده گرفتیم برای خود مقرر کردیم که در حوزه مبلمان شهری اتفاق خوبی در شهر رقم بخورد. درخواست‌های بسیاری از سوی شهروندان برای تجهیز بوستان‌ها به تجهیزات ورزشی به سازمان زیباسازی رسیده بود. بر همین اساس طراحی و رنگبندی جدیدی در دستور کار قرار گرفت و نهایتا این ۸۰۰ قطعه ورزشی با تیم کارشناسان ورزشی طراحی و سفارش داده شد و امروز در آستانه تابستان تحویل شهرداران مناطق می‌شود.

وی تأکید کرد: از شهرداران مناطق خواسته‌ایم در جانمایی این تجهیزات دقت کنند تا بهترین بهره‌برداری صورت بگیرد. اولویت توزیع این تجهیزات مناطق جنوبی به ویژه مناطق ۱۷ و ۱۹ بوده که تجهیزات را امروز تحویل می‌گیرند. در دوره بعدی سفارش امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری توزیع دیگری از وسایل ورزشی در سطح شهر تهران داشته باشیم.

کد خبر 683587

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی سازمان هواشناسی برای مناطق جنوبی کشور

دریافت 18 MB کد خبر 6093851

دیگر خبرها

  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • هشدار نارنجی سازمان هواشناسی برای مناطق جنوبی کشور
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران