Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@04:38:21 GMT

میلاد سرلک با تیپ عروسی در باشگاه پرسپولیس + عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۱۶۰۰

میلاد سرلک با کت و شلوار عروسی، کروات و عینک دودی به باشگاه پرسپولیس رفت!

تیپ متفاوت میلاد سرلک سوژه خبرنگاران شد.

به گزارش طرفداری، در حالی که همه مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس منتظر حضور میلاد سرلک بودند، او از یک ون پیدا شد که به نظر می رسد این ماشین متعلق به باشگاه پرسپولیس باشد.

البته جالب ترین بخش حضور میلاد سرلک در باشگاه پرسپولیس به تیپ او برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد سرلک با کت و شلوار عروسی، کروات و عینک دودی به باشگاه پرسپولیس رفت که باعث تعجب همگان شد!

گویا میلاد سرلک در یک مراسم حضور داشته و باشگاه پرسپولیس با ماشین مخصوصش به سراغ این بازیکن رفته و این بازیکن را برای تمدید قرارداد به ساختمان باشگاه آورده است.

به هرحال خبر تمدید قرارداد میلاد سرلک با پرسپولیس به زودی رسمی خواهد شد.

اخبار داغ 

دو پرسپولیسی در تیم سابق گزینه سرمربی گری استقلال خداحافظی سروش رفیعی از سپاهان اولین شکست تاریخ ایتالیا مقابل آلمان در بازی های رسمی عصبانیت دوناروما از خبرنگاران: قبلا کی چنین اتفاقی افتاده بود؟ وقتی مقابل رئال مادرید روی من خطا کردند؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس میلاد سرلک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

بیشتر بخوانید: ۲ بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228979 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار