Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@23:39:02 GMT

به تعویق افتادن سفر مصطفی آجولو به قطر

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۱۶۰۱

سفر خارجی مدیرعامل باشگاه استقلال به تعویق افتاد

سفر مدیرعامل باشگاه استقلال به کشور قطر به تعویق افتاد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال قرار بود به همراه فرشید سمیعی معاون حقوقی این باشگاه شب گذشته در سفری کاری راهی قطر شوند.

گفته می‌شود مدیران باشگاه استقلال در این سفر قصد دارند جهت فعالیت‌های اقتصادی با چند شرکت قطری به مذاکره بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه موضوع حضور هواداران استقلال در این کشور در ایام جام جهانی نیز یکی دیگر از اهداف این سفر خواهد بود. از طرفی ممکن است تکلیف سرمربی جدید تیم نیز در قطر مشخص شود.

البته پرواز مدیرعامل و معاون حقوقی باشگاه استقلال به قطر که طی دو هفته گذشته نیز در برنامه بوده، شب گذشته به دلیل برخی مشکلات انجام نشد و قرار است آن‌ها امشب عازم کشور همسایه شوند.

اخبار داغ 

دو پرسپولیسی در تیم سابق گزینه سرمربی گری استقلال خداحافظی سروش رفیعی از سپاهان اولین شکست تاریخ ایتالیا مقابل آلمان در بازی های رسمی عصبانیت دوناروما از خبرنگاران: قبلا کی چنین اتفاقی افتاده بود؟ وقتی مقابل رئال مادرید روی من خطا کردند؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • مدیرعامل استقلال برکنار شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • اسناد ساواک درباره‌ی همسر حاج آقا مصطفی خمینی چه می‌گویند؟
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس