Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد پیروزی بزرگ 5-2 مقابل ایتالیا، رکورد‌های زیادی برای آلمانی‌ها در بر داشته است

مانوئل نویر موفق شد به رکورد تعداد بازی‌های فیلیپ لام برای تیم ملی آلمان برسد.

اولین شکست تاریخ ایتالیا مقابل آلمان در بازی های رسمی

طرفداری | شب گذشته تیم ملی آلمان موفق شد به اولین برد خود مقابل ایتالیا در بازی‌ها رسمی و همچنین پر گل‌ترین پیروزی خود مقابل ایتالیا و در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رکورد‌های آلمانی تنها این اینجا ختم نمی‌شوند. به نقل از اوپتا، مانوئل نویر شب گذشته صد و سیزدهمین بازی خود را برای تیم ملی آلمان انجام داد و اکنون همراه با فیلیپ لام در جایگاه ششم فهرست رکورداران بازی برای تیم ملی آلمان قرار گرفته است. 10 نفر ابتدایی این لیست عبارتند از:

لوتار ماتئوس با 150 بازی میروسلاو کلوزه با 137 بازی لوکاس پودولسکی با 130 بازی باستین شواینشتایگر با 121 بازی توماس مولر با 115 بازی فیلیپ لام و مانوئل نویر با 113 بازی یورگن کلینزمن با 108 بازی تونی کروس با 106 بازی یورگن کوهلر، دیکسی دورنر و یواخیم استرایش با 105 بازی پر مرته ساکر با 104 بازی

اخبار داغ 

دو پرسپولیسی در تیم سابق گزینه سرمربی گری استقلال خداحافظی سروش رفیعی از سپاهان اولین شکست تاریخ ایتالیا مقابل آلمان در بازی های رسمی عصبانیت دوناروما از خبرنگاران: قبلا کی چنین اتفاقی افتاده بود؟ وقتی مقابل رئال مادرید روی من خطا کردند؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی آلمان مانوئل نویر فیلیپ لام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آلمان به عنوان یکی از بزرگترین حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از 7 اکتبر به فروش سلاح به این رژیم ادامه داد.

صدراعظم آلمان و رئیس‌جمهور این کشور بیش از یک بار در سفر به تل‌آویو پیام حمایت خود را از این کشتار تکرار کردند. اشتاین مایر، رئیس جمهور آلمان در حالی به ترکیه سفر می‌کند که خشونت‌ها در غزه ادامه دارد.
 
پلتفرم همبستگی غزه در مقابل پردیس دانشگاه فنی استانبول تجمع کرده و به سمت کنسولگری آلمان راهپیمایی کردند.

مورات عیار به نمایندگی از این پلتفرم، دلایل تجمع در مقابل کنسولگری آلمان را تشریح کرد و گفت: مردم غزه از 7 اکتبر با تقدیم شهدا مقاومت می‌کنند. مردم وظیفه شناس که انسانیت خود را از دست نداده‌اند، تظاهرات گسترده‌ای را در همبستگی با مردم فلسطین ترتیب می‌دهند. دنیا به دو دسته قاتل و مقاومت تقسیم شد. ما جلوی کنسولگری آلمان جمع شدیم تا گناه آلمان یکی از بزرگترین حامیان قاتلان را افشا کنیم. اشتاین مایر، شریک اشغال، نمی‌تواند آزادانه به ترکیه سفر کند.

 

دیگر خبرها

  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • سریع‌ترین شناگر ایران در آلمان رکوردشکنی کرد
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه