Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی سوپرلیگ و لیگ برتر فوتسال زنان در مردادماه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هجدهمین دوره لیگ فوتسال با وجود سوپرلیگ و لیگ برتر به شکل متفاوتی برگزار می‌شود. در سوپرلیگ، هشت تیمی که فصل گذشته از گروه یک و دو به پلی‌آف صعود کردند حاضر هستند.

تیم‌های پیکان تهران، نصر فردیس، ملی حفاری ایران، مس رفسنجان، بوتاپارس ایرانیان، فرهان ملارد، پالایش نفت آبادان و پویندگان فجر شیراز در سوپرلیگ شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیگ برتر نیز ۱۲ تیم حضور دارند؛ هشت تیم از فصل گذشته و چهار تیم از لیگ دسته یک سهمیه خواهند گرفت. با توجه به روزهای پایانی لیگ دسته یک، چنین به نظر می‌رسد که در مرداد و شهریورماه لیگ برتر و سوپرلیگ آغاز شود.

کد خبر 581976

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال بانوان فوتسال بانوان لیگ فوتسال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت