Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه مشارکت‌‌های اداره کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد،گفت: پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علی رستخیز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای طرح ملی آجر به آجر و پویش‌های مختلفی در این طرح به ادارات کل نوسازی مدارس استان از سال ۱۳۹۹ ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی و مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس کهگیلویه و بویراحمد،عنوان کرد: در قالب این طرح پویش‌هایی بوده که هدف از این پویش‌ها اولاً جمع‌آوری کمک‌های خرد خیرین مدرسه‌ساز، دوماً فرهنگ مشارکت در امر مقدس مدرسه‌سازی است.

وی، گفت: خیرین می‌توانند با مشارکت در خرید یک دانه آجر به قیمت یک هزارتومان در این کار خیر شرکت کنند و امسال هم در راستای همان طرح ملی آجر به آجر از سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پویشی به نام صحن مطهر 《مدرسه‌ام》 آغاز شده است.

رستخیز، ابراز کرد: علاقمندان به امر مقدس مدرسه‌سازی و خیرین گرامی می‌توانند وارد سایت آجر به آجر به نشانی” www.ajorBajor “شده و راهنمایی‌های لازم و چگونگی پرداخت هزینه و چگونگی تسریع‌سازی و پوسترسازی خیرین در آن سایت را پرینت و کپی گرفته و در فضای عمومی و مجازی به عنوان تصویر خیر مدرسه‌ساز به اشتراک بگذارند.

وی با بیان اینکه امسال کف مبلغ این پویش پنج هزارتومان است، اظهار کرد: افراد می‌توانند به اختیار هر مبلغی را که تمایل دارند واریز کنند.

انتهای پیام 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور