Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ استاندار همدان گفت: طرح قرارگاه شهید امانی با هدف افزایش نظارت و کنترل قیمت‌ها در بازار، در استان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار استان، اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای از طریق وزارت کشور با سپاه و بسیج منعقد شده، طرح قرارگاه شهید امانی در استان پیاده‌سازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قرارگاه شهید امانی در استان در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی در زمینه کنترل، نظارت، جلوگیری از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی فعالیت خواهد داشت.

استاندار همدان گفت: همراهی و همکاری ویژه سپاه و بسیج استان با دولت در عرصه‌های مختلف قابل تقدیر است. قرار‌گاه زیستی استان در ایام کرونا نقش موثری در پیشبرد اهداف دولت در مقابله با کرونا ایفا کرده است.

وی اظهار داشت: اجرای طرح قرارگاه شهید امانی می‌تواند نقش مهمی در تقویت کنترل و نظارت بر بازار و پیشبرد اهدافِ کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار استان داشته باشد. 

وی افزود: با اجرای این طرح، از ظرفیت و توانمندی بسیج و سپاه در ستاد تنظیم بازار استفاده خواهد شد و به عنوان یک قرار گاه نظارتی، اثربخشی مصوبات ستاد تنظیم بازار افزایش می‌یابد. 

استاندار همدان گفت: طرح قرارگاه شهید امانی باید به فرمانداران برای پیاده کردن در سطح شهرستان‌ها ابلاغ شود. 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه در استان کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی‌ همچون قند، روغن، شکر، مرغ، برنج و گوشت وجود ندارد، تصریح کرد: یک هزار دستگاه کارت‌خوان توسط بانک سپه برای نانوایی‌ها به استان وارد می‌شود.

وی گفت: گندم و آرد به میزان مصرف سه ماه آینده تامین شده و به‌‌زودی خرید تضمینی گندم از کشاورزان توسط دولت نیز انجام خواهد شد.

استاندار همدان: 123 واحد تولیدی غیرفعال در استان باید احیا شوندکارخانه‌ای دیگر با ورود دستگاه قضا در همدان احیا می‌شود

استاندار همدان عنوان کرد: باید نظارت و کنترل بر نانوایی‌ها در سطح شهرستان‌ها به طور مستمر و دقیق انجام شود. 

قاسمی فرزاد اظهار داشت: با توجه به فصل برداشت برخی از محصولات کشاورزی استان، سهمیه آرد شهرستان‌هایی که کارگران فصلی دارند افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کمبودی در زمینه کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد، گفت: در استان، بیش از 500 تُن خریداری مازاد مرغ از تولیدکنندگان انجام و ذخیره‌سازی شده است. 

انتهای پیام/743

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس استاندار همدان تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نابسامانی های بازار مسکن و اجاره‌بها مجلس یازدهم را بر آن داشت که زیرساخت‌هایی قانونی را برای رفع مشکلات بازار مسکن را فراهم کند. در این راستا علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به عنوان طراح طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی موضوع مدیریت بازار مسکن، را پیگیری کرد و این طرح در نهایت پس از ماه‌ها کار کارشناسی و بررسی در مجلس، مصوب و برای نهایی شدن به شورای نگهبان ارسال شد.   محور‌های اصلی مصوبه مجلس در باره ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی به این شرح است:

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید