Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مدیر مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی استان قم از برگزاری کمپین تخصصی مشاوره توانمند سازی دانش بنیان در استان قم خبر داد.

یاسر شریفی، مدیر مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی استان قم، در گفت وگو با ایسنا گفت: این کمپین تخصصی مشاوره ویژه شرکت‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان استان قم در حوزه توانمند سازی این شرکت‌ها است و در بازه زمانی ۲۵ الی ۲۶ خرداد ماه در مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی واحد استان قم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تور تخصصی به میزبانی مرکز نوآوری و شتاب دهی و مرکز مشاوره و کارآفرینی جهاد دانشگاهی و با همکاری شرکت الو بیزینس و حمایت معاونت فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

شریفی در بیان محور های اصلی این کمپین اظهار کرد: محورهای مشاوره در این کمپین، حوزه های صادرات، بازرگانی، بازاریابی دیجیتال، بیمه، مالیات  و توسعه کسب و کار و نحوه سرمایه گذاری است.

وی یادآور شد: فراخوان ثبت نام شرکت ها در این دوره اعلام شده است و شرکت‌های متقاضی می‌توانند در تاریخ ۲۵ و ۲۶خردادماه از خدمات مشاوره این مرکز بهره مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی قم مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به کمک این وزارتخانه برای رفع موانع اخذ مجوز شرکت‌های دانش بنیان، گفت: ۳۹ شرکت دانش بنیان در چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور