Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:43:55 GMT

چند کشته و زخمی در پی حمله پهپادی ترکیه به شمال عراق+ویدئو

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۲۲۰۵

چند کشته و زخمی در پی حمله پهپادی ترکیه به شمال عراق+ویدئو

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های کُردی، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، از حمله پهپادی ترکیه به چند نقطه در سنجار عراق خبر دادند.

پایگاه خبری شبکه «کوردستان۲۴» به نقل از شاهدان عینی گزارش داد که در این حمله نیروی «ایزدخان آسایش» در بخش «سنونی» هدف حمله قرار گرفته‌اند.

این شبکه با انتشار ویدئویی اضافه کرد که در پی این حمله، یک ساختمان به طور کلی تخریب شده و افرادی در حال خارج کردن مجروحان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، به دنبال این حمله، ۶ نفر کشته شده‌اند. یکی از شاهدان عینی به کوردستان۲۴ خبر داد که دست‌کم یک جسد در داخل ساختمان تخریب شده وجود دارد.

مرکز مبارزه با تروریسم منطقه کردستان عراق لحظاتی بعد تأیید کرد که این حمله کار پهپادهای ترکیه‌ای بوده که یک ساختمان متعلق به «پ.‌ک‌.‌ک» را هدف قرار داده‌اند.

 

 

 

 

با این حال، پایگاه خبرش «شفق نیوز» به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که در این حمله یک نفر کشته و چهار تن دیگر مجروح شده‌اند.

شفق نیوز می‌گوید که پهپادهای ترکیه دست‌کم در چهار حمله چند مقر و خانه از حمله ساختمان شورای منطقه را هدف حمله قرار داده‌اند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: سنجار حمله پهپادی ترکیه کردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی

بر اثر تیراندازی اشتباهی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی، ۲ سرباز این رژیم کشته شدند.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی نتایج تحقیقات اولیه درباره کشته شدن ۲ سرباز خود را اعلام کرد که در جریان جنگ غزه بر اثر تیراندازی نیروهای خودی کشته شدند.

به نقل از i۲۴ نیوز، ارتش صهیونیستی اعلام کرد در بررسی‌های اولیه یگان ۹۹ در مورد حادثه کشته شدن ۲ سرباز مشخص شد که یکی از تانک‌های واحد ۷۶۹ از محل مخفی و حفاظت‌شده که سربازان برای تعمیر تانک‌ها در آن مخفی شده بودند، خارج شد و خدمه تانک متوجه حرکت در ساختمانی خارج از محدوده خود شدند و بدون تشخیص اینکه این حرکت ناشی از یک نیروی ارتش رژیم صهیونیستی در ساختمان است، آتش گشودند. بر اثر این تیراندازی به سمت ساختمان، نظامیان حاضر در آن کشته شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد نیروهای مسلح که متوجه وقوع این حادثه شدند موشک ضد تانک و گلوله به سمت ساختمان شلیک کردند که در نتیجه یک سرباز زخمی شد.

از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نیروهای ارتش اشغالگر بارها به اشتباه نظامیان خودی را هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • (ویدئو) حمله پهپادی یمن به کشتی سیکلادیس
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند