Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@23:05:13 GMT

اعضای باند سرقت از منازل در شیراز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۲۲۴۱

اعضای باند سرقت از منازل در شیراز دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، سرهنگ کاووس حبیبی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در اواخر سال گذشته در سطح شهر شیراز، پیگیری موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: با بررسی صحنه‌های وقوع جرم و اظهارات شاکیان مشخص شد سرقت‌ها توسط ۴ نفر در ساعات اولیه شب صورت می‌گیرد که در آن سارقان اقدام به سرقت طلا و جواهرات می‌کنند.سرهنگ حبیبی بیان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با اقدامات فنی، علمی و پلیسی هویت سارقان را شناسایی و در یک اقدام ضربتی آنها را دستگیر کردند.رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های صورت گرفته به ۹ فقره سرقت منزل اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۲ قبضه سلاح سرد، دیلم، کلاه و دستکش که در سرقت از آنها استفاده می‌کردند، کشف شد.سرهنگ حبیبی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد متهمان اهل یکی از استان‌های همجوار و از سارقان در حرکت بوده و دارای چندین فقره سابقه سرقت منزل در سایر استان‌های کشور نیز می‌باشند که پس از سیر مراحل قانونی، روانه زندان شدند.وی خاطر نشان کرد: با توجه به ورود بسیاری از سارقان از بالکن طبقات اول به منازل شهروندان، توصیه می‌شود حتماً برای بالکن طبقات اول و پنجره‌ها حفاظ مناسب نصب شود و هنگام ترک منزل از نگهداری هر گونه وجه نقد، اشیا قیمتی، طلا و جواهرات در منزل خودداری کنند.انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سارق شیراز فارس پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد