Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مقصودی امروز چهارشنبه در جریان بازدید از طرح راه آهن دورود- بروجرد - ملایر گفت: مطالبه راه‌آهن برای مردم بروجرد بسیار حیاتی و مهم است.

وی گفت: این طرح به عنوان یک مطالبه عمومی برای مردم بروجرد و استان لرستان است که وزارت راه و شهرسازی نیز برای این طرح در تلاش است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این طرح با ردیف بودجه ملی همراه است و باید برای توسعه آن و رفع موانع بیش از پیش تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصودی گفت: این طرح در گذشته به عنوان یک آنتن ریلی بوده و در حال حاضر به صورت رسمی در حوزه استحفاظی شهرستان بروجرد آغاز شده است.

وی افزود: علاوه بر ساخت و اجرای این طرح، در مرحله تملک اراضی هستیم تا بتوانیم سرعت بیشتری برای اجرای پروژه داشته باشیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بر اساس مطالعات انجام شده و نقشه تأیید شده، این طرح از مسیر دورود به بروجرد، اشترینان و در انتها به ملایر متصل می‌شود و در ادامه کریدور شرق به غرب اجرایی می‌شود.

کد خبر 5515292

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی فاطمه مقصودی راه آهن بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا اردبیل خراسان رضوی جهرم آمار کرونا بیرجند مشهد ایلام امام رضا ع صنایع دستی شیراز مردم بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف هزار و ۶۳۰ فرشته زمینی در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرشته‌های روی زمین در این مراسم که در فضایی روح‌بخش و بانشاط برگزار شد؛ آغاز فصل عبادت و بندگی خود را جشن گرفتند.

در این مراسم احکام و تکالیف شرعی به دانش آموزان یادآوری و تعلیم داده شد.

هدف از برگزاری این مراسم تشویق، آشنایی و انس هر چه بیشتر نوجوانان با مسائل، احکام و آموزه‌های دینی در فضایی شاد و خاطره انگیز بود.

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • جشن تکلیف هزار و ۶۳۰ فرشته زمینی در ملایر
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهضت ملی مسکن بروجرد
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است