Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: با پرداخت تسهیلاتی بیش از ۱۳۷ میلیارد تومان در سال گذشته از دو هزار و ۸۵۸ طرح اشتغال مددجویی در حوزه کشاورزی و دامپروری حمایت شد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این نهاد در سال گذشته، دو هزار و ۸۵۸ طرح اشتغال در حوزه کشاورزی، دامپروری، طیور، زنبورداری و آبزیان با پرداخت تسهیلاتی بیش از ۱۳۷ میلیارد تومان ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اهمیت توانمندسازی مددجویان در این حوزه، تصریح کرد: کشاورزی و دامپروری یکی از بهترین زمینه‌های اشتغال مددجویی است که علاوه بر افزایش تولید و اشتغال در این بخش، با توجه به ارتباط آن با سایر بخش‌ها و فعالیت‌های اقتصادی، به رشد تولید و اشتغال در بخش‌های دیگر نیز کمک می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به مشارکت جهاد کشاورزی در ارتقای سطح دانش فنی و اجرایی مددجویان، گفت: در طول سال دوره‌های آموزشی و مهارتی برای مددجویان مستعد اجرای طرح‌های کشاورزی با همکاری جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر همکاری مطلوب جهاد کشاورزی با این نهاد، افزود: برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت سازمان جهاد کشاورزی به‌منظور ایجاد اشتغال پایدار، افزایش بهره‌وری اقتصادی، همچنین گسترش سطح دانش و استفاده از فناوری‌های جدید برای ایجاد اشتغال مددجویی در رشته‌های کشاورزی و مشاغل مرتبط ازجمله مهم‌ترین اهدافی است که با همکاری سازمان جهاد کشاورزی در حال انجام است.

کد خبر 581954

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اشتغال طرح های اشتغال کمیته امداد کشاورزی مددجويان وام اشتغال مددجویان امداد اشتغال مددجویان امداد استان اصفهان اشتغال مددجویان امداد تسهیلات اشتغال کمیته امداد تسهیلات اشتغال مددجویان در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت حمایت از واحدهای تولیدی استان سبب افزایش تولید و کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری شده است.

مهدی اسلام‌خواه، ۱۲ اردیبهشت ماه در سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید خراسان شمالی اظهار کرد: به دلیل غیرفعال بودن برخی واحدهای تولیدی یا راکت بودن وضعیت فعالیتی آن‌ها بیش از ۱۳۰۰ نفر کارگر در استان جزو مقرری بگیران بیمه بیکاری بودند.

وی ادامه داد: اما با حمایت‌های تسهیلاتی صورت گرفته و رسیدگی به دغدغه این واحدهای تولیدی و همچنین مجموعه آنها، تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری استان به کمتر از یک هزار نفر رسیده و این نشان از بهبود وضعیت کسب و کار در استان دارد.

وی گفت: طی دوسال و نیم گذشته، بیش از ۳۰ هزار شغل تعهدی در خراسان شمالی ایجاد شده است و در سال گذشته نیز تعهد اشتغال استان کامل و ۱۳ هزار و ۵۱۵ نفر شغل ایجاد شد.

وی تاکید کرد: تعهد ایجاد اشتغال استان طی امسال با توجه به کاهش نرخ تورم و اقدامات مناسب سال گذشته ه ۸۴۳۴ نفر رسید که تلاش می‌کنیم این تعداد اشتغال به صورت ویژه در بخش فارغ التحصیلان دانشگاهی ایجاد شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی به تسهیلات پرداخت شده در حوزه مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: میزان تسهیلات پرداختی در این بخش طی سال ۹۹ حدود ۵ میلیارد تومان بود اما در سال ۱۴۰۲ به ۱۱۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که نشان از پیگیری‌های نماینده دولت در استان و تلاش همکارانم در این مجموعه است.

اسلام خواه به مطالبات کارگری نیز اشاره کرد و ادامه داد: کاهش مطالبات کارگری یکی از دغدغه‌های ما در استان بود ه با پیگیری‌های بسیار از ۳۰ میلیارد تومان به دو میلیارد تومان کاهش پیدا کرده و نشان از بهبود وضعیت تولید در استان دارد.

وی گفت: کالابرگ نیز یکی از طرح‌های بسیار خوب دولت بود که برای مشمولان دهک‌های یک تا هفت اجرا شد و در استان خراسان شمالی تاکنون ۲۰۰۰ میلیارد تومان خرید توسط مردم با استفاده از کالابرگ انجام شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از نخبگان حوزه کار و تولید در جامعه کارگری و کارفرمایی استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان