Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:57:45 GMT

۲۶ واحد فناوری در مرکز رشد علوم پزشکی شاهرود مستقر است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۲۶۲۴

۲۶ واحد فناوری در مرکز رشد علوم پزشکی شاهرود مستقر است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شیبانی ظهر چهارشنبه در رویداد استار تاپ پزشکی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به میزبانی سالن پور سینای این دانشگاه با بیان اینکه ۲۶ واحد فناوری در مرکز رشد علوم پزشکی شاهرود مستقر است، ابراز کرد: از این تعداد پنج واحد در حوزه دانش بنیان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه از جمله اقدامات این واحدهای فناور تصویب ۶۰ طرح در شورای پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است، افزود: ارائه ۶۳ نمونه اولیه محصولات تولیدی از جمله اقدامات این شرکت‌های فناور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه درآمدزایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه برای پنج محصول تولیدی مراکز فناوری دانشگاه مجوز صادر شده است، گفت: شش محصول نیز به تجاری سازی رسیده است.

شیبانی با اشاره به فعالیت‌های حمایتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در بخش دانش‌بنیان‌ها و فناوری، ابراز کرد: سال ۱۴۰۰ توسط این مراکز، هشت هزار و ۳۷۱ نفر ساعت آموزش به جامعه هدف ارائه شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های نسل سوم از لحاظ مادی به دولت وابسته نیستند و لذا شرکت‌های فناور و دانش بنیان‌ها در بخش درآمدزایی دانشگاه‌ها نقشی مؤثر دارند، گفت: تولید کار و ثروت برحسب نیاز جامعه کار ویژه دانش بنیان‌ها و شرکت‌های فناوری است.

کد خبر 5515297

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین شیبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شرکت دانش بنیان استارت آپ بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اردبیل خراسان رضوی جهرم آمار کرونا بیرجند ایلام مشهد خطبه های نماز جمعه امام رضا ع کشاورزی صنایع دستی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد