Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف بیل مکانیکی قاچاق

فرمانده انتظامی شیراز از توقیف یک کامیون کشنده حامل یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه دشت ارژن حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک کامیون کشنده حامل یک دستگاه بیل مکانیکی مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پس از توقف تریلر و بررسی مدارک مشخص شد که بیل مکانیکی قاچاق و از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است و در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

احشام قاچاق در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف ۹۸ راس گوسفند قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: روز گذشته ماموران انتظامی جهرم حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۹۸ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل که راننده قصد انتقال آن‌ها را به استان‌های مرزی و خروج از کشور داشت کشف کنند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

واژگونی پیکان در محور فسا-شیراز

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در پی واژگونی سواری پیکان در محور مواصلاتی "فسا-شیراز" یک نفر در دم فوت و ۴ نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی فسا-شیراز بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او گفت: در بررسی صورت گرفته مشخص شد سواری پیکان به همراه ۵ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده و بر اثر آن یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و دیگر سرنشینان مجروح و روانه بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: کارشناسان علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده اعلام کردند.

کشف موتورسیکلت قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق می‌کند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که در این راستا مالک به مرجع قضائی معرفی شد.

انهدام باند سارقان غیر بومی منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان غیر بومی منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در اواخر سال گذشته در سطح شهر شیراز، پیگیری موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: با بررسی صحنه‌های وقوع جرم و اظهارات شاکیان مشخص شد سرقت‌ها توسط ۴ نفر در ساعات اولیه شب صورت می‌گیرد که در آن سارقان اقدام به سرقت طلا و جواهرات می‌کنند.

سرهنگ حبیبی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با اقدامات فنی، علمی و پلیسی هویت سارقان را شناسایی و در یک اقدام ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های صورت گرفته به ۹ فقره سرقت منزل اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۲ قبضه سلاح سرد، دیلم، کلاه و دستکش که در سرقت از آن‌ها استفاده می‌کردند، کشف شد.

سرهنگ حبیبی گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد متهمان اهل یکی از استان‌های همجوار و از سارقان در حرکت بوده و دارای چندین فقره سابقه سرقت منزل در سایر استان‌های کشور نیز می‌باشند که پس از سیر مراحل قانونی، روانه زندان شدند.

او گفت: با توجه به ورود بسیاری از سارقان از بالکن طبقات اول به منازل شهروندان، توصیه می‌شود حتما برای بالکن طبقات اول و پنجره‌ها حفاظ مناسب نصب شود و هنگام ترک منزل از نگهداری هر گونه وجه نقد، اشیاء قیمتی، طلا و جواهرات در منزل خودداری کنند.

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی فرمانده انتظامی ماموران انتظامی میلیارد ریال بیل مکانیکی پلیس آگاهی یک دستگاه رئیس پلیس فقره سرقت مشخص شد او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از شناسایی و دستگیری سه سارق با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مصطفی صادق زاده اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اردستان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی مرکز استان و با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی، در نهایت هویت سه سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ، متهمان در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به کشف چهار دستگاه خودروی سواری مسروقه از مخفیگاه این باند سرقت تصریح کرد: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت احشام و چهار فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ صادق زاده خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747950

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک