Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا و به نقل از آبولا، پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل الجزایر در دیداری دوستانه در قطر، اوضاع تیم ملی ایران بسیار ملتهب شده و بین بازیکنان و کادرفنی شکاف زیادی ایجاد شده است و برنامه‌ریزی فدراسیون نیز مختل شده است.

مهدی طارمی اکنون درگیر این وضعیت ملتهب در فوتبال ایران شده است. فدراسیون فوتبال ایران در انتخاب حریف دچار مشکل شد و در نهایت فقط در بازی دوستانه با الجزایر در دمای بسیار بالا و در زمینی با شرایط وحشتناک بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی حتی از یک گزارشگر تلویزیونی در ایران خواست که از زمین فیلمبرداری کند. به نظر این شرایط باعث ناراحتی او شده بود. 

به نوشته آبولا، بر اساس اطلاعاتی که از ایران می‌رسد، این مهاجم و سایر بازیکنان تاثیرگذار در تیم ملی ایران در تلاش هستند تا دراگان اسکوچیچ را از سمت خود برکنار و زمینه بازگرداندن کارلوس کی روش فراهم شود.

منبع: الف

کلیدواژه: فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال طارمی به اینتر نهایی شد

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر پس از قهرمانی در سری‌آ خریدهای جدید باشگاه را معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های آث میلان و اینتر از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ برگزار شد و در نهایت با برتری ۲ بر یک اینتر به پایان رسید.

اینتری ها ۵ هفته مانده به پایان سری‌آ قهرمانی خود را تثبیت کردند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN اظهار داشت: یک خاطره خاص امشب برای ما رخ داده و همه ما از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون همه از تیم‌ ما انتظارات زیادی دارند و ما برای فصل بعد دو بازیکن جذب کردیم.

یکی از بازیکنان مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو و دیگری هم زیلنسکی بازیکن تیم ناپولی است که فصل بعد پیراهن تیم اینتر را بر تن خواهند کرد.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس