Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عبدالله حسن‌زاده بعد از ظهر امروز در هم‌اندیشی با رسانه‌ها از کیفی بخشی خدمات پلیس و حضور در صحنه حادثه در کوتاه‌ترین زمان اشاره کرد و گفت: هدف پلیس امنیت بخشی در جامعه است.

وی با اعلام اینکه پیشگیری از وقوع جرم اولویت فعالیت‌های پلیس در سه بخش انتظامی، اجتماعی و وضعی است، تصریح کرد: در پیشگیری وضعی نیازمند مشارکت همه جانبه مردم و رسانه‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ساری با تاکید براینکه مردم باید در کنار پلیس نسبت به ناهنجاری‌ها حساس باشند، افزود: سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ماقبل طبق آمار در مجموع جرایم روند کاهشی و در کشفیات رشد داشته‌ایم.

این مسؤول با اشاره به اینکه پلیس در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد ۱۳ درصدی در کشف سرقت‌های خرد داشته است، اظهار کرد: این رقم در استان ۱۸ درصد است؛ لازم است مردم نسبت به سرقت‌های خرد حساسیت بیشتری داشته باشند.

حسن‌زاده بهینه‌سازی خودروهای پلیس و مجهز شدن به سیستم فناورانه نوین را عامل موثر در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و صیانت از ماموران دانست و گفت: پلیس آگاهی شهرستان ساری در بحث کشفیات و دستگیری مجرمان و سارقان با ۱۸ درصد رشد در استان موفق بوده است.

وی با تاکید براینکه ساری برای سارقان نا امن است، خاطرنشان کرد: در سرقت مسلحانه سه مورد ضرب و جرح داشتیم که در کوتاه‌ترین زمان موفق به دستگیری شدیم.

فرمانده انتظامی ساری یادآور شد: در سال ۱۳۹۹ در کشف به‌موقع ۶۸ درصد و در سال گذشته در کشفیات مجموع جرایم به ۷۰ درصد رسیده است.

این مسؤول با بیان اینکه در فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ چهار دقیقه حضور ما بهبود یافته است، گفت: حضور پلیس ۱۱۰ در صحنه درگیری و جرم از ۱۰ دقیقه به ۶ دقیقه زمان کاهش یافته است.

حسن زاده به پاسخگو بودن پلیس اشاره کرد و افزود: پلیس در ارائه خدمات به ویژه در ملاقات حضوری و تلفن‌های گویا پاسخگوی مراجعه کنندگان است.

او با اشاره به خدمات پلیس در اجرای طرح تابستانه به ویژه طرح دریا نیروهای خود را اعزام کرده است، تصریح کرد: ایجاد هر پایگاه در مناطق پر خطر نیازمند زیر ساخت، منابع انسانی و تجهیزات است در برخی از مناطق با استقرار ایستگاه پلیس و فوریت ۱۱۰ ، یگان امداد دائمی، گشت پلیس، تیم سواره سیار و مشارکت مردمی به ایجاد امنیت می‌پردازد.

انتهای پیام/۳۱۴۱/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی ساری سرقت کلاهبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار رضا زارعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان‌های همجوار انتقال می‌داده است.

سردار رضا زارعی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت‌ها می‌کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ گروه از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا