Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@20:18:53 GMT

فارس من| رفع مشکل شکستگی لوله‌ آب شرب «کلاصفا» آمل

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۲۸۶۳

فارس من| رفع مشکل شکستگی لوله‌ آب شرب «کلاصفا» آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای « هدر رفت آب شرب شهری در روستای کلاصفا آمل  » خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این سوژه آمده است؛ طی هفته‌های گذشته با ترکیدن لوله آب در یکی از کوچه‌های روستای کلاصفا آمل، آب شرب شهری در حال از هدر رفتن است.

با پیگیری‌های فراوان از آبفا و دهیاری پس از ۲۰ روز تنها اقدام انجام شده آوردن چند متر لوله به محل بوده و بعد از گذشت دو هفته اقدامی برای تعویض صورت نگرفته و پاسخ درخور و مناسبی دریافت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است هدر رفت آب تصفیه شده و شرب که ارزش فراوانی دارد در شرایطی که کشور دچار کمبود آب است، به ضرر کل سیستم است و همسایگان نیز دچار مشکلات شدیدی از قبیل خراب شدن دیوار و نم کشیدن منازل شده اند.

هر روز در این فصل شعار مدیریت مصرف داده می‌شود اما برای ترکیدگی لوله اقدامی عملی انجام نمی‌شود.

در این زمینه روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران با  واکنش به این سوژه عنوان کرد؛ در یکی از کوچه‌های روستای کلاصفا آمل به‌دلیل حفاری یکی از شرکت‌های خدمات‌رسان برای یکی از مشترکان منجر به شکستگی لوله انشعاب آب این مشترک شده است.

در پی آن طی اطلاع رسانی مردمی در تاریخ ۲۱ خرداد ماه از طریق سامانه ۱۲۲شرکت آب و فاضلاب مازندران، امور آب و فاضلاب آمل طی بررسی میدانی به مالک و شرکت حفار تذکر اولیه داده و در تاریخ ۲۵ خردادماه این شکستگی رفع شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب مازندران هدر رفت آب شرب شهری فارس من استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس