Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه پرتغالی از تنش بالا در تیم ملی فوتبال ایران خبر داد که به نوشته این رسانه می‌تواند منجر به برکناری اسکوچیچ و حضور دوباره کی‌روش مربی پرتغالی در تیم ملی ایران شود.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از آبولا، پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل الجزایر در دیداری دوستانه در قطر، اوضاع تیم ملی ایران بسیار ملتهب شده و بین بازیکنان و کادرفنی شکاف زیادی ایجاد شده است و برنامه‌ریزی فدراسیون نیز مختل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی اکنون درگیر این وضعیت ملتهب در فوتبال ایران شده است. فدراسیون فوتبال ایران در انتخاب حریف دچار مشکل شد و در نهایت فقط در بازی دوستانه با الجزایر در دمای بسیار بالا و در زمینی با شرایط وحشتناک بازی کرد. طارمی حتی از یک گزارشگر تلویزیونی در ایران خواست که از زمین فیلمبرداری کند. به نظر این شرایط باعث ناراحتی او شده بود.

به نوشته آبولا، بر اساس اطلاعاتی که از ایران می‌رسد، این مهاجم و سایر بازیکنان تاثیرگذار در تیم ملی ایران در تلاش هستند تا دراگان اسکوچیچ را از سمت خود برکنار و زمینه بازگرداندن کارلوس کی روش فراهم شود.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی که همراه با صعود تیم مرحله بعدی جام حذفی بود، اظهار کرد: بازی حذفی هیچ وقت ساده نیست. به بازیکنان پرتلاشم تبریک می گویم. به ملاثانی هم تبریک می گویم که تیم با نظمی بود و باعث افتخار جام حذفی بودند.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود به اسلام روی آوردید؟ ادامه داد: من مشکلی ندارم جواب بدهم اما مساله شخصی من از حرفه ای جداست. ولی چون کنجکاوید بله به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده های ایرانی هستم. بله حقیقت دارد.

مواریس در ادامه، گفت: حریف را آنالیز کرده بودیم. تیم سازماندهی شده و با کیفیت است. ملاثانی ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و گفته بودم بازی ساده ای نداریم.

وی درباره افت سپاهان و آیا تاثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تاثیر داشته است؟ خاطر نشان کرد: بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه ای هستم و اتفاقا وقتی کسی که تشکیل خانواده می دهد و حرفه ای است، مسئولیتش بیشتر می شود. این موضوع تاثیری نداشته است.

کد خبر 847321 برچسب‌ها خبر مهم چهره‌های مشهور باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • رسانه عرب زبان: تل‌آویو در پرونده «آنروا» سیلی محکم خورد
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی