Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درباره شماره پیراهن هنوز صحبت نکردم، اما خوشحال می‌شوم که دوباره این سعادت را داشته باشم که شماره ۷ را بپوشم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سروش رفیعی، خرید جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از عقد قرارداد با این باشگاه اظهار داشت: برای خودم بابت این اتفاق خیلی خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتوانم با تلاش، تمرکز خوب و گرفتن نتایج خوب در کنار بچه‌های خوب تیم، بتوانم محبتی را که هواداران پیش از این به من داشتند، جبران کنم.

وی درباره اینکه فصل گذشته هم صحبت از بازگشت او به پرسپولیس مطرح شد، اما در سپاهان ماندنی شد، بیان داشت: بله، بحث این موضوع مطرح بود، اما در نقل‌وانتقالات و برای جابه‌جایی باید همه چیز کنار هم قرار بگیرد و بستر فراهم باشد. امسال بهترین زمان و خوش موقع‌ترین زمان بود که این اتفاق رخ داد.   هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مدت زمان قراردادش و شماره پیراهنش برای فصل جدید، خاطرنشان ساخت: قرارداد دو ساله است و درباره شماره پیراهن هم هنوز صحبت نکردم، اما خوشحال می‌شوم که دوباره این سعادت را داشته باشم که شماره هفت را بپوشم. البته باید از آقای علی پروین اجازه بگیرم و با باشگاه هماهنگ کنم و اگر هواداران باز هم دوست داشته باشند، آرزویم است شماره هفت را بپوشم.   رفیعی راجع به اینکه بازگشت به پرسپولیس چقدر کمک می‌کند در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی باشد، تصریح داشت: مسلماً تأثیرگذار است، اما قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی به عملکرد بازیکن باز می‌گردد. با این حال، مطمئناً با شرایطی که پرسپولیس دارد و نگاهی که به این تیم هست، آن استرس و هیجانی که بازیکن نیاز دارد تا در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد، کمک می‌کند که عملکرد خوبی داشته باشید و در لیست تیم ملی هم قرار بگیرید.   وی درباره درخواست هواداران از او برای بازگشت به پرسپولیس و ارتباطش با آنها، عنوان داشت: در این مدت هم که نبودم، هواداران به من لطف داشتند. هم در فضای مجازی و هم وقتی بیرون من را می‌دیدند، درخواست می‌کردند که برگردم. با این حال هیچ زمانی صحبت از بازگشت به صورت رسمی نکردم تا امروز که قرارداد رسمی امضا کردم. با این حال برای خیلی‌ها روشن شده بود که دوست دارم برگردم، اما هیچ صحبتی در فضای مجازی با هواداران مبنی بر بازگشت نداشتم.   هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره توقع قهرمانی از این تیم با توجه به از دست دادن قهرمانی در فصلی که گذشت، گفت: انتظار همیشه از پرسپولیس بالاست، اما فکر می‌کنم خریدهای خوبی داشتیم. صرف اینکه شما بازیکن خوب داشته باشید، نمی‌توانید از حالا در این باره صحبت کنید. همه ما موظف هستیم وظایف خودمان را به درستی انجام بدهیم و در نهایت اگر همه چیز خوب پیش برود، موفقیت که همان قهرمانی است، پیش می‌آید.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند