Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد شریفی گفت: با پیگیری‌های کارشناسان ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی و اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این مراکز غیرمجاز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی تعطیل شدند.

او به تشدید نظارت و بازرسی از مراکز ارائه دهنده خدمات زیبایی اشاره و گفت: انجام تمام خدمات پزشکی در مراکز غیردرمانی، غیرقانونی است و مراجعه به این مراکز، می‌تواند با خطرات و پیامد‌های جبران ناپذیری همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی گفت: انجام امور تخصصی پوست، مو و زیبایی نیازمند مجوز‌های قانونی لازم است و بر اساس قوانین و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تنها پزشکان دارای تخصص لازم و صلاحیت، حق مداخله در امور درمانی را دارند.

او به عوارض جبران ناپذیر انجام مداخلات زیبایی در مراکز غیر مجاز از مردم خواست تا از مراجعه به مراکز غیرمجاز خدمات زیبایی پرهیز کرده و در صورت مشاهده فعالیت مراکز غیرمجاز زیبایی و پزشکی، موضوع را با کارشناسان سامانه‌های ۱۹۰ و ۱۸۱۹ در میان بگذارند.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تمام مکان‌های ارائه دهنده خدمات زیبایی و پزشکی، باید دارای مجوز قانونی و تابلوی معتبر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی شیراز تعطیلی مرکز غیرمجاز زیبایی خدمات زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از در دست ساخت بودن هزار تخت بیمارستانی در سطح استان خبرداد و گفت: این واحدهای بیمارستانی ظرف امسال و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی جاودان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های حوزه درمان اظهار داشت:در حوزه زیرساخت‌های آموزش پزشکی، ما توسعه دانشکده‌های پزشکی شرق و غرب استان در شهرستان‌های میناب و بندرلنگه را داریم. 

وی با اشاره به لزوم توسعه تخت های بیمارستانی افزود: در این حوزه کارهای خوبی صورت گرفته و در حال توسعه تخت های بیمارستانی در بندرعباس و سایر شهرستانها از جمله میناب هستیم و حدود هزار تخت بیمارستانی ظرف مدت سال جاری و سال آینده به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در حوزه بهداشتی 55 پروژه در دستور کار قرار دارد که در صورت تامین منابع آماده و در اختیار مردم استان قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص وضعیت دفع پسماندهای بیمارستانی نیز اظهار داشت: در زمینه پسماندهای پزشکی در استان معاونت بهداشتی نظارت دارد و به 2 صورت انجام می گیرد در بخش دولتی و بیمارستان‌ها به وسیله دستگاه‌های پیشرفته این پسماند بی خطر می‌شود و حالت عفونی آنها از بین می‌رود.

جاودان گفت: در بخش خصوصی هم نظارت وجود دارد و بایستی مطب ها و درمانگاه‌ها با شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند قرارداد داشته باشند و برای دفع پسماندها باید مطابق مقررات عمل کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که مطب یا درمانگاهی این اقدامات را انجام ندهد برخورد قانونی از طریق معاونت درمان و نظارت بر درمان صورت می گیرد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها