Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@05:22:41 GMT

انتخابی تیم ملی کاراته | بازگشت عسگری به تاتامی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۳۵۷۴

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در حال برگزاری است.

انتخابی تیم ملی کاراته مردان برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا در سالن شهید کبکانیان آغاز شد.

به گزارش طرفداری، انتخابی تیم ملی کاراته مردان جهت حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا امروز چهارشنبه ۲۵ خردادماه سال ۱۴۰۱ در سالن شهید گبکانیان تهران آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* سجاد گنج زاده تنها مدال آور طلای کاراته ایران در المپیک به همراه صالح آباذری، حسین سمندر، ابراهیم حسن بیگی و برخی از قهرمانان سابق روی سکوها حضور دارند و مسابقات را به دقت زیر نظر دارند. 

* انتخابی وزن ۸۴ و + ۸۴ کیلوم گرم طبق اعلام فدراسیون طی چند روزه آینده برگزار خواهد شد.

* بهمن عسگری قهرمان پر افتخار تیم ملی کاراته که پیش از حضور در المپیک توکیو به دلیل مثبت شدن دوپینگ، شانس حضور در بازی های المپیک را از دست داده بود، در سالن مسابقات حضور دارد و در حال گرم کردن است تا در انتخابی تیم ملی شرکت کند.

* مسابقات انتخابی روی یک تاتامی با حضور داوران رسمی فدراسیون برگزار می شود.

* احد شاهین از قهرمانان سابق تیم ملی کاتا و سرمربی تیم کاتا بیمه تعاون در مسابقات سوپر لیگ نیز همراه با شاگردانش، در سالن انتخابی حضور دارند.

* فرید حقیقی نیز از قهرمانان سابق کاتا نیز در سالن حضور دارد.

* سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی،حسن روحانی،سعید فرخی، حامد زیگساری مربیان تیم ملی و چراغی مربی بدنساز در سالن حضور دارند و مسابقات را از نزدیک زیر نظر دارند.

* مجید حسن نیا و سینا جلیلان در وزن ۶۰ کیلوگرم به مصاف هم رفتند. در طول مبارزه مدام مربی جلیلیان از روی سکو او را کوچ می کرد که در پایان این دیدار درفشی پور به شدت به صدای کوچ مربی جلیلیان از روی سکو اعتراض کرد و از تاتامی خارج شد، حامد زیگساری پس از پایان این دیدار با او صحبت کرد و او را به آرامش دعوت کرد.

* لحظاتی که مربیان بازیکنان از روی سکو، مدام بازیکنان خود را کوچ می کردند، چراغی مربی تیم ملی از جایگاه مربیان بلند شد و به سمت سکوها رفت و به مربیان روی سکو تذکر داد و مدعی شد کسی حق کوچ کردن ندارد.

اخبار داغ 

میلاد سرلک با تیپ عروسی در باشگاه پرسپولیس + عکس رونمایی از شانس اول قهرمانی در جام جهانی / ایران چقدر شانس دارد؟ اولین شکست تاریخ ایتالیا مقابل آلمان در بازی های رسمی عصبانیت دوناروما از خبرنگاران: قبلا کی چنین اتفاقی افتاده بود؟ وقتی مقابل رئال مادرید روی من خطا کردند؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی کاراته روی سکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،تیم استان که با هفت بوکسور راهی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی نوجوانان به میزبانی استان همدان شده بود با کسب دو نشان طلای سید علی ملکوتی و سپهر رحیمی و کسب مقام پنجم تیمی این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران | بازگشت به خانه پدری
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)