Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:37:47 GMT

 هدف ما تربیت نسلی مسئولیت پذیر است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۳۷۹۳

 هدف ما تربیت نسلی مسئولیت پذیر است

ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: هدف ما تربیت جوانان اجتماعی، عقلانی و انقلابی است که توانایی پذیرش مسئولیت‌های کلان را نیز داشته باشند.

فرزاد جهان‌بین امروز ۲۵ خردادماه در چهارمین نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی مراکز استان‌ها و واحدهای مستقل دانشگاه، عنوان کرد: کار فرهنگی برای مقطع کارشناسی با کارشناسی ارشد باید متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مقطع کارشناسی اردوی راهیان نور و برای مقطع کارشناسی ارشد، اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاوردها و مراکز علمی را در نظر داریم.

وی با بیان اینکه تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی باید میدان‌دار انجام کار فرهنگی باشند، ادامه داد: نفی تصدی‌گری و همراهی با دانشجویان و خانواده آنها از جمله برنامه‌های معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد است.

جهان‌بین خاطرنشان کرد: باید امور را به تشکل‌ها، کانون‌ها و دانشجویان واگذار کرد، معاونان نباید فعالیت‌شان از ۲۰ درصدی که برای‌شان مجاز کردیم تجاوز کند در غیر این صورت تربیت آن‌طور که باید انجام نخواهد شد حتی اگر بهترین فعالیت‌ها را انجام دهند، یادگیری تنها علت تاکید ما بر فعالیت‌های کانون‌هاست چراکه با یادگیری برخی مهارت‌ها می‌تواند از آن‌ها در آینده و زندگی خود استفاده کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: نقش استاد در اثرگذاری بر دانشجو بسیار مهم است و در این راستا چند طرح در خصوص اساتید وجود دارد که از جمله آنها، طرح جهاد فرهنگی و طرح استاد - مشاور کانون‌ها و کمیته تعامل دانشگاه و خانواده است.

جهان‌بین در خصوص تغذیه دانشجویان در دانشگاه‌ها، اظهار کرد: هر واحد دانشگاهی باید با توجه به شرایطی که دارد نسبت به تعیین قیمت هر وعده غذایی اقدام کند و قیمت‌ها نیز نباید سودجویانه باشد.

نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی مراکز استانها و واحدهای مستقل دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد مشهد تا فردا ادامه دارد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامي دانشجويان تعامل دانشگاه خانواده مسئولیت پذیری فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • آیا اعتراضات دانشجویی باعث تغییر سیاست آمریکا می‌شود؟