Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید بهاءالدین ملک حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اسامی این دانش آموزان شامل محمدامین بهبودی،  مهدی محسنی نژاد، فاطمه درخشنده، علی بهرام اصل، نوید موسوی مقدم و نیما شفیعی مقدم است. 

وی افزود: این ۶ دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد توانستند در رشته های نقاشی، طراحی و خوشنویسی به رتبه های برتر دست یافته یا شایسته تقدیر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: محمدامین بهبودی رتبه اول رشته خوشنویسی نستعلیق، مهدی محسنی نژاد رتبه دوم رشته نقاشی و فاطمه درخشنده رتبه سوم رشته طراحی را کسب کردند. 

ملک حسینی عنوان کرد: علی بهرام اصل و نوید موسوی مقدم در رشته طراحی و نیما شفیعی مقدم نیز در رشته نقاشی شایسته تقدیر شدند. 

وی ابراز داشت: این دوره از مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری در قالب ۱۴ رشته و چهار مرحله مدرسه ای، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شد. 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان استان در مرحله مدرسه ای این مسابقه با ۵۵ هزار اثر شرکت کردند که ۱۰۹ مورد از آنها راهی مرحله استانی شد. 

ملک حسینی اظهار داشت: آثار راه یافته از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد به مرحله کشوری این مسابقه ۷۰ مورد بود. 

وی افزود: پس از بررسی هیأت داوران ۶ اثر از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد برتر شناخته شد. 

ملک حسینی بیان کرد: «ایران قوی چه ویژگی‌ هایی دارد و نقش دانش‌ آموزان در شکل‌ گیری ایران قوی چیست؟» سؤال بیست و دومین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری بوده است. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد طراحی یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد طراحی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد طراحی یاسوج وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد دانش آموزان ملک حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد