Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@16:08:43 GMT

دکتر عمل چشم‌گربه‌ای در تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۳۸۳۵

دکتر عمل چشم‌گربه‌ای در تهران

در این عمل افراد چشم‌ های خود را باریک ‌تر و کشیده ‌تر کرده و با این روش به زیبایی ظاهری خود می ‌افزایند. در کشور ایران نیز مراکز زیبایی مختلفی جراحی چشم‌گربه ‌ای را انجام می‌دهند. افرادی که به این عمل جراحی تمایل دارند، اغلب سؤال‌ های مختلفی را در سر دارند. به ‌طوری‌که در مورد صفر تا صد این جراحی سؤالات مختلفی به ذهنشان خطور می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله از این سؤالات شامل مقدار هزینه ‌ها، عوارض، چگونگی انجام جراحی و مراقبت ‌های بعد از درمان هستند و از آنجایی که افراد زیادی این پرسش‌ها را در ذهن دارند، ما نیز در این مقاله سعی کردیم به رایج‌ترین سؤالات در مورد عمل چشم‌گربه ‌ای کلینیک VIP تهران پاسخ دهیم. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

عمل چشم‌گربه‌ای چیست؟

عمل چشم‌گربه ‌ای یا کانتوپلاستی به نوعی جراحی زیبایی گفته می‌شود که در طی آن، حفره‌ هایی در ناحیه چشم توسط جراح ایجاد می‌شوند. این کار با هدف افزایش پلک چشم انجام می‌شود. پس از آن چشم به بالا کشیده شده و دم ابروها نیز برای زیباسازی ظاهر و تناسب و هماهنگی با چشم‌ها به سمت بالا نگه داشته می‌شود. کانتوپلاستی امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

ماندگاری جراحی چشم‌گربه‌ای چقدر است؟

عمل چشم گربه ای نوعی جراحی است و با بوتاکس و سایر اعمالی که برای زیبایی پوست و صورت به کار می‌رود، متفاوت است. در نتیجه نمی‌توان گفت همانند بوتاکس و... پس از یک مدت معین از بین می‌رود. البته عوامل وجود دارند که در صورت رعایت آن‌ها می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای از ماندگاری عمل کانتوپلاستی از زیبایی خود لذت ببرید. مواردی که باید پس از جراحی چشم‌گربه‌ای رعایت کنید تا ماندگار بماند عبارت‌اند از:

- مراقبت‌های روتین پوستی

- مراقبت‌های ویژه پس از انجام جراحی (که برای مدتی پس از جراحی لازم است انجام شود)

- استفاده مرتب و مناسب از داروها و کرم‌هایی که دکتر تجویز کرده است

- مراجعه به یک پزشک مطمئن

بهترین روش برای عمل چشم‌گربه ‌ای کدام روش است؟

برای جراحی چشم‌گربه ‌ای روش‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها به طریق مختلفی انجام می‌شوند. در ادامه مقاله به بررسی روش‌های متفاوت عمل گربه‌ای پرداخته‌ایم.

کانتوپلاستی

کانتوپلاستی یکی از رایج‌ترین روش‌های جراحی چشم‌گربه ‌ای است. در این روش در عضله حلقوی چشم‌ها و تاندون کانال خارجی، برش و اتصال انجام می‌شود. پس از انجام این جراحی خستگی چشم‌ ها از بین رفته و علاوه بر آن چشم ‌ها حالتی کشیده و جذابی به خود می‌گیرند.

کانتوپلاستی جانبی (لترال کانتوپلاستی)

جراحی کانتوپلاستی جانبی نوعی دیگر از عمل چشم‌گربه ‌ای است که با هدف رفع افتادگی پلک بالا و کشیدن گوشه خارجی چشم انجام می‌شود. شایان ذکر است که از این نوع جراحی در برخی از مواقع برای رفع افتادگی پلک پایین نیز استفاده می‌شود. کانتوپلاستی جانبی معمولاً در بین مردم کشور کره جنوبی مرسوم است.

اپیکانتوپلاستی

برای افرادی که دوست دارند پس از عمل چشم‌گربه ‌ای، چشم‌ هایی کشیده برداشته باشند، اپیکانتوپلاستی پیشنهاد می‌شود. در این نوع از جراحی، گوشه‌های داخلی چشم‌ ها کشیده شده و با کانتوپلاستی خارجی ترکیب می‌شوند. البته افرادی که دوست دارند تنها گوشه داخلی چشم خود را کشیده‌تر کنند نیز این نوع جراحی از دیگر انواع عمل چشم‌گربه ‌ای نتایج مطلوب‌تری دارد.

کانتوپکسی

در کانتوپکسی بر خلاف کانتوپلاستی هیچ‌گونه برشی در عضله حلقوی چشم‌ها ایجاد نمی‌شود و تنها به‌ وسیله بخیه عضله حلقوی و تاندون کانال خارجی را به یکدیگر نزدیک می‌نمایند و در قسمت پلک پایین کمی پوست اضافه ایجاد شده که آن را بر می‌دارند تا حال شل و افتاده نداشته باشد. از این روش برای برطرف‌کردن افتادگی پلک پایین نیز استفاده می‌گردد. بسیاری از پزشک‌ها کانتوپکسی را به افرادی که تابه‌حال عمل جراحی چشم‌گربه‌ای نداشته‌اند پیشنهاد می‌کنند.

انواع مدل از جراحی چشم گربه ‌ای گفته شده در بالا، تنها مدل‌های معروف و مرسوم بوده و شاید برخی از پزشکان، شیوه‌های دیگری از جراحی را در پیش بگیرند. شایان ذکر است که هر فردی، ساختار پلکی خاص خود را داشته و مشکلات هر فرد متفاوت‌تر از دیگری است. به همین خاطر لازم است تا هر فرد بسته به انتخاب پزشک، بهترین روش را برای انجام جراحی انتخاب کنند.

هزینه عمل چشم‌گربه‌ای در تهران

عمل چشم‌گربه ‌ای در طی چند سال گذشته بین اقشار مختلف ایرانیان بسیار محبوب شده است، و در همین راستا کلینیک ‌های زیبایی بسیاری این نوع از جراحی را در مکان‌های خود آغاز کردند. برای افرادی که قصد دارند عمل چشم گربه ‌ای انجام دهند، یکی از مهم‌ترین مسائل بحث هزینه کانتوپلاستی است. در واقع چون عمل چشم‌گربه ‌ای جزء جراحی‌های زیبایی است به همین خاطر هیچ بیمه درمانی به آن تعلق نمی‌گیرد از این رو باید تمامی هزینه عمل چشم‌گربه‌ای توسط خود فرد پرداخت شود که طبیعتاً این باعث افزایش مقدار هزینه جراحی می‌شود. امروزه بسته به کلینیک و پزشکی که جراحی را انجام می‌دهد، هزینه‌ای بین 5 الی 10 میلیون تومان بابت عمل چشم‌گربه‌ای دریافت می‌شود. همان‌طور که گفتیم عوامل بسیاری در هزینه عمل چشم‌گربه ‌ای مؤثر هستند. مهم‌ترین این عوامل عبارت‌اند از:

· کلینیک vip تهران-عمل چشم گربه ای

کلینیک یکی از عوامل مؤثر در هزینه عمل چشم‌گربه ‌ای است. چرا که برخی از کلینیک‌ها از پزشکان بهتر استفاده کرده و همچنین خدمات آنها قبل از عمل و مراقبت‌های پس از عمل نیز بهتر است. کلینیک vip تهران با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در حوزه زیبایی و پزشکان فوق تخصص در این زمینه تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مراجعین عزیز خود انجام می دهد.

آدرس: ستاری جنوب ، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار

تلفن: 021 44110999 موبایل: 09120408890

· پزشک

بی شک پزشک و کادر پزشکی که عمل جراحی را انجام می‌دهند یکی از پارامترهای مؤثر در هزینه‌ها هستند. طبیعتاً هر چقدر پزشک مجرب‌تر باشد، هزینه ‌ای که برای انجام عمل می‌گیرد، بیشتر خواهد بود.

· مراقبت‌های بعد از عمل

عمل چشم‌گربه ‌ای، یک جراحی حساس بوده و نیازمند مراقبت‌های ویژه پس از جراحی است. شما پس از انجام عمل نیاز دارید تا مراقبت‌هایی که توسط پزشک تجویز می‌شود را انجام دهید. هر کدام از این کارها با هدف مراقبت هاب پس از جراحی انجام می‌شوند در هزینه ‌های عمل دخیل هستند. همچنین برخی از کلینیک‌ها به صورت ویژه پرستاری را برای مراقبت از شما و انجام مراقبت‌های روتینی که پزشک تجویز کرده، یاری می‌کنند از این رو ممکن است هزینه ‌هایی که دریافت می‌کنند نیز بیشتر شود.

· تجهیزات و داروی استفاده شده در حین و بعد جراحی

داروهایی که در زمان‌های مختلف برای بیمار تجویز می‌شود همگی جزء هزینه عمل چشم‌گربه ‌ای است که فرد موظف است به طور کامل پرداخت کند.

· هزینه ویزیت

هزینه ویزیت و مراجعه به پزشک نیز، جزء هزینه عمل چشم‌گربه ‌ای حساب می‌شود هر چند مقدار آن در مقایسه با خود جراحی کم باشد.

هزینه‌های نام برده در بالا، فقط مربوط به موارد اصلی می‌شوند و ممکن است بسته به شرایط فرد یا سیاست کاری پزشک، عوامل دیگری نیز در هزینه ‌ها دخیل باشند.

مراقبت‌های بعد از عمل جراحی چشم‌گربه‌ای

همان گونه که گفتیم عمل چشم گربه ای، جراحی حساسی بوده و به مراقبت‌ های بعد از عمل نیاز دارد. از جمله از مراقبت‌های بعد از عمل جراحی چشم‌گربه‌ای عبارت‌اند از:

· استراحت کافی

· عدم استفاده از هیچ دارو و مسکنی بدون تجویز پزشک

· فشار نیاوردن به چشم‌ها

· عدم نگاه کردن به هر صفحه نمایشی اعم از تلویزیون و گوشی

· اجتناب از مطالعه کتاب

· دوری از نور مستقیم خورشید

· استفاده از عینک‌آفتابی در صورت خارج شدن از خانه

· عدم استفاده از لنزهای طبیعی و زیبایی تا مدتی پس از جراحی

· خودداری از دستشویی تا 8 ساعت بعد از عمل

· خودداری از پایین آوردن سر

· خودداری از بلند کردن اشیا سنگین

توجه داشته باشید که موارد گفته شده در بالا تنها بخشی از مواردی است که بایستی به عنوان مراقبت‌های پس از درمان به آنها توجه کنید. بدیهی است که توضیحات کامل و دقیق، پس از انجام جراحی توسط خود پزشکتان گفته خواهد شد.

عوارض بعد از کانتوپلاستی چیست؟

عمل چشم‌گربه ‌ای، مانند هر جراحی دیگر عوارض مختص خود را دارد که بهتر است افراد به طور کامل با آن آشنا شوند. از جمله از عوارض بعد از کانتوپلاستی عبارت‌اند از:

· تاری دید موقت در برخی مواقع

· احساس کمی درد در چشمان و اطراف آن‌ها

· تورم یا کبودی در اطراف چشم

· خونریزی، قرمزی بیش از حد چشم‌ها

· ضعف بینایی

شایان ذکر است که عوارض جدی کانتوپلاستی بسیار نادر بوده و اکثرا برای افرادی رخ می‌دهد که جراحی آن‌ها توسط یک پزشک ناشناخته و کم تجربه انجام شده باشد. به همین خاطر اگر شما پیش یک متخصص مجرب مراجعه کنید و مراقبت‌های پس از جراحی گفته شده را به خوبی رعایت کنید. هیچ عوارض خاصی برایتان نخواهد بود. البته ممکن است در بسیاری از افراد تورم و کبودی در اطراف چشم وجود داشته باشد که پس از چند روز استراحت برطرف شود.

یکی دیگر از مواردی که بسیاری از افراد در مورد عمل چشم‌گربه ‌ای نگران هستند، مربوط به بحث بخیه و ماندن اثر آن است. بایستی خاطر نشان کرد که جراحی که روی صورت انجام می‌شود بسیار ریز بوده و بخیه‌های مربوط به آن پس از مدتی محو می‌شوند در نتیجه اصلاً نیازی به نگرانی در مورد آن وجود ندارد.

سخن پایانی

عمل چشم‌گربه ‌ای جز جراحی زیبایی‌هایی است که در طی چند سال اخیر بین جوانان رواج یافته است. اگر شما نیز برای انجام این کار تمایل دارید به شما توصیه می‌کنیم تا پس از مشورت با افراد مختلف و متخصص، جراحی متناسب با خود را انتخاب کرده و حتماً برای این کار به یک پزشک متخصص مراجعه کنید و کلینیک VIP این افتخار را خواهد داشت تا پذیرای شما عزیزان باشد.

کد خبر 1641613

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جراحی چشم گربه ای عمل چشم گربه ای بعد از عمل عبارت اند انجام می شود انجام جراحی پس از جراحی پس از انجام عمل جراحی چشم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری کیهان درباره مخالفت دولت با لایحه عفاف و حجاب

روزنامه کیهان در مطلبی با انتقاد از سیاست‌های دولت درباره لایحه حجاب و عفاف خبر از مخالفت دقیقه نودی دولت سیزدهم با این لایحه داد.

روزنامه کیهان به نقل از علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نوشت: اخیراً مکاتبه‌ای از سوی مجلس شورای اسلامی مجدداً در خصوص ماده‌ای صورت گرفته بود که در آن ماده قید شده هزینه‌های حمایت از فرهنگ عفاف و تقویت بنیان خانواده، به‌عنوان هزینه قابل‌قبول مالیاتی تلقی شود و این نوعی مشوق سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در این زمینه است.

شاید ضرورتی به تصویب قانون نداشته باشیم و هیچ الزامی نبود که این مسئله معطل مانده باشد تا یک قانون تصویب شود که اقدامی در این‌زمینه انجام بگیرد. قبلاً رفت‌وبرگشت‌هایی در این زمینه انجام شده بود و مذاکراتی در جلسات نهادهای مختلف صورت گرفته بود و لایحه‌ای از سوی مرجع قضائی تقدیم دولت شد.

به‌نظر می‌رسد الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضائی و اجرائی معطل تصویب قانونی در این زمینه نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع‌های فرهنگی و اجتماعی مشخص کرده است.

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت دولت با لایحه عفاف و حجاب
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت