Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای عامل تیراندازی به مأموران انتظامی در خیابان طالقانی خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران اظهار داشت: با تکمیل روند تحقیقات قضایی در دادسرای تهران، قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست عامل تیراندازی در خیابان طالقانی که منجر به مجروح شدن چهار مأمور نیروی انتظامی شده بود، صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستانی تهران تصریح کرد: متهم مذکور یک روز قبل از تیراندازی به سوی مأمورین در خیابان طالقانی، چهار نفر را با سلاح گرم در شهرستان شهریار به قتل رسانده و دو نفر را مجروح کرده بود.

صالحی یادآور شد: با توجه به اینکه اقدام نامبرده موجب رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی شده است، دادسرای جنایی تهران به سرعت پرونده را مورد رسیدگی قرار داد که در نتیجه آن امروز با تکمیل روند تحقیقات ضمن صدور قرار جلب به دادرسی، کیفرخواست نامبرده نیز صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه افزود: با توجه به مفاد کیفرخواست، این متهم در خصوص تجرید و استفاده از سلاح گرم و تیراندازی که منجر به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم شده است به اتهام محاربه و افساد فی الارض در دادگاه انقلاب تهران محاکمه خواهد شد.

این مقام قضایی همچنین خاطرنشان کرد: برای متهم در خصوص مباشرت در ارتکاب چهار فقره قتل عمدی، شروع به قتل مأمورین انتظامی و شهروندان و حمل و نگهداری سلاح گرم و مهمات غیر مجاز نیز کیفرخواست دومی صادر شده است که به زودی در «دادگاه کیفری یک تهران» به این اتهامات وی رسیدگی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در پایان با هشدار به مرتکبین جرایم خشن و اخلال گران در نظم و امنیت عمومی، تصریح کرد: افرادی که سودای چنین جرایمی را در سر می پرورانند، بدانند که دستگاه قضایی برای حفظ امنیت مردم با کسی تعارف ندارد و مجازات این‌گونه افراد، قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگاه قضایی خیابان طالقانی دادستانی تهران دادگاه کیفری یک تهران تیراندازی خیابان طالقانی انقلاب تهران صادر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کرامت‌الله برومندی عصر یکشنبه با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق‌شدگی ۲ پسر در رودخانه‌ای حوالی روستای کورش‌آباد، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد ۲ پسر ۱۸ و ۲۵ ساله در حال عبور از رودخانه بوده‌اند که به علت جریان شدید آب غرق شده‌اند.

فرمانده انتظامی فراشبند به شهروندان توصیه کرد: رودخانه‌ها و کانال‌های آب، استخرهای کشاورزی و سدها حریم امنی برای شنا، تفریح و گذر نیست و نوجوانان می‌بایست به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان‌های ایمن استفاده کنند.

کد خبر 6097583

دیگر خبرها

  • شهردار مرند بازداشت شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد