Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه «کمیته صیانت از حقوق مردم» در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا در زمینه سرقت از  بانک ملی برای رئیس بانک و مسئولان بانک ملی پرونده ای تشکیل شده است؟ افزود: موضوع در دست رسیدگی است و اتفاقی است که اخیرا واقع شده و به طور قطع دستگاه قضایی پیگیری می‌کند تا اگر در این زمینه افرادی قصوری داشته باشند برخورد قانونی با آنها شود و سعی می‌شود حقوق کسانی که ضایع شده به حق‌شان برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه از این باب که این حادثه سرقت در جامعه احساس ناامنی به وجود آورده آیا مدعی‌العموم می‌تواند ورود کند گفت: یک واقعه‌ای در کشور گسترده‌ ایران رخ داد؛ این گونه حوادث نمی‌تواند ناامنی ایجاد کند، البته ‌حادثه‌ای  غیرقابل قبول است و حتما باید ابعاد این قضیه قبلا در جاهای دیگر پیش بینی شود که شاهد اینگونه حوادث نباشیم و این طور نیست با یک حادثه این چنینی بگوییم در جامعه ناامنی ایجاد شده است؛  القای ناامنی در جامعه مطلوب نیست.

وی گفت: همه مسئولان وظیفه دارند این مسائل را دنبال کنند و دنبال هم خواهد شد  اما مردم می‌بینند که کشور امن است و این گونه حوادث نامطلوب و تاسف‌آور است و باید سعی کنیم که حوادث اتفاق نیفتد.

دادستان کل کشور در پاسخ به سوال دیگری درباره حادثه متروپل و اینکه افراد دیگر در این حادثه بازداشت شده‌اند، گفت: اقدامات قضایی زمان بر است و وقتی حادثه‌ای این چنینی رخ می دهد و ۴۳ نفر فوت می‌کنند و تعدادی مصدوم می‌شوند و هنوز هم نتوانستند آواربرداری را به پایان برسانند؛ به طور قطع زمان می‌برد ولی ما تاکید کردیم و مسئولان قضایی در اهواز و آبادان به طور جدی آن را دنبال می کنند که بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن، به نتیجه برسیم.

وی گفت: بازداشتی‌های جدیدی هم نداشتیم و تعداد همان قبل است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت مددخانی اظهار کرد: در پی برخورد قطار با گله گوسفندی در آبیک در روز یکشنبه ۵۷ رأس گوسفند تلف شدند.

وی افزود: در این حادثه دو چوپان گله نیز از ناحیه دست و سر آسیب دیده و مجروح شده‌اند.

فرماندار آبیک یادآور شد: علی رغم اینکه برای عبور گله زیرگذر ساخته شده بود اما بی توجهی به آن باعث بروز این حادثه شده است.

کد خبر 6091529

دیگر خبرها

  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار