Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@11:46:18 GMT

وقوع آتش‌سوزی در پالایشگاه حیفا در فلسطین اشغالی+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۴۰۷۱

وقوع آتش‌سوزی در پالایشگاه حیفا در فلسطین اشغالی+ فیلم

برخی منابع محلی از وقوع آتش‌سوزی در پالایشگاه بندر «حیفا» واقع در فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایران اکونومیست، منابع رسانه‌ای از وقوع آتش‌سوزی در پالایشگاه بندر اشغالی حیفا واقع در فلسطین اشغالی خبر دادند.

 

 

بر اساس ویدیوهای منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی، حریق در این تأسیسات از فاصله دور هم قابل مشاهده است و ستون بلندی از دود غلیظ، منطقه را فراگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بامداد امروز (چهارشنبه) نیز گزارش شده است کارخانه‌‌ای در منطقه «روحووت» (Rohvot) تل‌آویو به‌دلیل نشت ماده سمی آمونیاک، دچار حریق شده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی می‌گویند که چندین نفر بر اثر استنشاق آمونیاک این کارخانه که در جنوب تل‌آویو واقع است، زخمی و راهی بیمارستان شدند.

اردیبهشت ماه سال گذشته نیز در یکی از مخازن آمونیاک شهر اشغالی حیفا حادثه نشتی رخ داده بود.

پاییز سال گذشته نیز یک آتش‌سوزی بزرگ در منطقه صنعتی «ناهاریا» در اراضی اشغالی 1948 به وقوع پیوست که تیم اطفای حریق قبل از اینکه دامنه این آتش‌سوزی به انبارهای آمونیاک برسد، آن را مهار کردند.

طی هفته گذشته نیز چند منطقه از سرزمین‌های اشغالی شاهد حوادثی از قبیل آتش‌سوزی و انفجار در مراکز صنعتی و نظامی و دانشگاهی شده است. به‌رغم تلاش‌ها برای بایکوت کردن این حوادث، آن چیزی که صهیونیست‌ها را متحیر کرده، افزایش این دست حوادث بدون دلیل و سبب است.


+ منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت

ریاست رسیدگی به بلایای طبیعی در ولایت هرات افغانستان اعلام کرد که بارندگی شدید روزهای اخیر و جاری شدن سیل در این ولایت جان ۷ نفر را گرفته است.

همچنین، یک نفر در ولایت فراه، ۲ نفر در ولایت غور، ۲ نفر در ولایت جوزجان و ۲ نفر در ولایت ساری پول در بارندگی و سیل روزهای اخیر جان باخته اند.

منابع می‌افزایند که بارندگی صدها جریب زمین، پل‌ها و راه رفت‌وآمد مردم را همچنان تخریب کرده است.

باشندگان ولسوالی‌های کشک رباط‌سنگی و کشک نیز تأیید می‌کنند که بیش از ۲۰۰ رأس مواشی را سیلاب برده و حداقل ۲۰۰ جریب زمین زیر کشت باشندگان این ولسوالی را سیلاب تخریب کرده است.

این در حالی است که منابع خبری افغانستان اعلام کردند در یک ماه گذشته نیز سیل در افغانستان حدود ۷۰ کشته و ۵۰ مجروح برجای گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • مقاومت لبنان شمال فلسطین اشغالی را به خاموشی فرو برد
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • بندر حیفا را موشک‌باران کردیم
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم