Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از اعمال پاداش‌ مشترکان صرفه‌جو از اول خردادماه و مکانیزم رایگان شدن قبوض برق این مشترکان خبر داد.

عباس حسامی در جمع خبرنگاران گفت: این پاداش‌ها از اول خردادماه در سیستم خدمات مشترکین اعمال می‌شود و مشترکان می‌توانند به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف ۵۰۰ تومان پاداش بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه پاداش درنظر گرفته شده معادل تأمین هزینه برق است، افزود: وزارت نیرو به جای خرید برق با اعطای پاداش، زمینه‌ی تأمین پایدار را فراهم می‌کند و امیدواریم که کاهش مصرف با وجود این پاداش‌ها بسیار چشمگیر باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی مشترکان در مدیریت مصرف، اوج بار تابستان با موفقیت سپری شود.

مسابقه ملی اینستاگرامی الگوی مدیریت مصرف با عنوان برق زندگی برگزار می شود

بر اساس اعلام روابط عمومی برق تبریز به منظور مشارکت فعال گروه سنی کودک و نوجوان در امر فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف با رویکردهای نوین ارتباطی و استفاده از بسترهای تکنیکال ارتباطات و راه‌اندازی پویش‌ها مسابقه‌  اینستاگرامی با موضوع مدیریت در زمان پیک مصرفی در رده سنی ۵ تا ۱۲ سال به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

این مسابقه با معرفی ۶ اثر برتر با اهدای جوایز ۵ میلیون ریالی از طریق صفحه اینستاگرامی barghe_zendegi  برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه از کودکان و نوجوانان رده‌ سنی ۵ تا ۱۲ سال علاقه‌مند دعوت شده است در این مسابقه شرکت کرده و یکی از برندگان این مسابقه‌ اینستاگرامی باشند.

/انتهای پیام


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی ظهر دوشنبه در جلسه مدیریت بحران آب به میزبانی سالن جلسات فرمانداری شهرستان سمنان ضمن بیان اینکه نیمی از چاه‌های آب این شهر بیش از پنج دهه قدمت دارند، ابراز داشت: پنجاه درصد این چاه‌ها به مرمت و بازسازی نیاز دارند.

وی ضمن بیان اینکه سمنان از جمله شهرهای با تنش آبی مطرح شده است، افزود: برای رفع این موضوع نیازمند همراهی دستگاه‌های متولی هستیم.

فرماندار سمنان ضمن بیان اینکه علاوه بر دستگاه‌ها مردم نیز باید در مورد مصرف زیاد آب آگاه شوند، ابراز داشت: ترویج مدیریت مصرف با اطلاع رسانی گسترده در دستور کار باید قرار گیرد.

بهرامی ضمن بیان اینکه شهروندان پر مصرف جریمه خواهند شد، تصریح کرد: علاوه بر آن قطع اشتراک آب نیز در انتظار شهروندان پر مصرف خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه تعدیل و مناسب سازی شبکه توزیع آب در دست اقدام قرار دارد، افزود: هدف از این اقدام بهبود آبرسانی به شهروندان است.

کد خبر 6098225

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • اگر در این مناطق زندگی می کنید از کولر گازی استفاده نکنید وگرنه ...
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل