Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:25:08 GMT

جلسات دادگاه حمید نوری فاقد محتوای حقوقی است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۴۳۱۷

جلسات دادگاه حمید نوری فاقد محتوای حقوقی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، نشست قضات دادگاه‌های تجدیدنظر استان تهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه و علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران در مجتمع قضائی غدیر برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در این نشست با اشاره به فضلیت‌های ماه ذی‌القعده گفت: دادگاه‌های تجدیدنظر استان تهران هم اولین خاک‌ریز مشخص کننده حدود و ثغور جغرافیای قضائی کشور و هم اقیانوس نشان‌دهنده جایگاه حقوق و قضا در نظام اسلامی در جغرافیای خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه تاکید کرد: اگر تعالی بشر ملزم به شناخت صحیح نباشد، به‌معنای درجا زدن است و لازمه تعالی انسان این است که بفهمد از کجا و برای چه آمده و به کجا می‌رود.

وی با بیان اینکه یکی از علل مادی گرفتاری بشر این است که به راز شناخت توجه نمی‌کند، گفت: صیانتی که از دادگاه‌های تجدیدنظر استان تهران صورت می‌گیرد، از همه مجموعه‌های قوای کشور بالاتر است.

جلسات دادگاه حمید نوری فاقد محتوای حقوقی است

عبداللهی بر ضرورت رعایت شئون قضائی از سوی قضات به‌منظور پیشگیری از آسیب‌ها تاکید کرد و در عین حال به دادگاه نمایشی یک ایرانی به نام حمید نوری در سوئد اشاره کرد و گفت: دشمنان و جریان نفاق همه هم و غم خود را برای یک ایرانی به نام حمید نوری گذاشتند و در جلسات نمایشی دادگاهی که فاقد محتوای حقوقی است، نسبت به محاکمه او اقدام کردند؛ این در حالی است که نظام اسلامی از حیث قضا و حقوق از جایگاه ویژه و ممتازی برخوردار است.

رویکرد مجموعه حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه «حریم‌سوزی» و «حرمت‌شکنی» نیست

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در ادامه با تاکید بر اینکه رویکرد مجموعه حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه «حریم‌سوزی» و «حرمت‌شکنی» نیست، گفت: در مجموعه مدیران حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در سطح کشور هیچ فرد غیرقاضی وجود ندارد.

وی بر ضرورت تکریم مراجعان با رعایت چارچوب موازین قانونی و بر لزوم توسعه و ایجاد زیرساخت‌ها و بسترهای رسیدگی‌های الکترونیک قضائی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی در ادامه بر لزوم اجرای قانون در عین حفظ حرمت شخصی افراد تاکید کرد و گفت: شهادت می‌دهم که ریاست قوه قضائیه در دوره «تحول و تعالی» و در پیگیری نیازمندی‌های تشکیلات قوه قضائیه و کارکنان از هیچ اقدامی دریغ نکرده‌اند.

کد خبر 5515541 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید نوری دادگستری استان تهران قوه قضاییه شهرداری تهران شورای شهر تهران کودکان کار شورای شهر هلال احمر جمهوری اسلامی ایران حج تمتع مترو سازمان حج و زیارت سازمان تامین اجتماعی عزت الله ضرغامی علیرضا زاکانی کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه متروی تهران رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه قوه قضائیه استان تهران حمید نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مظهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، گفت: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه هاست و فقط حمل دارو با ابلاغ این آیین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام میشود.
وی افزود: این آیین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز میشود.
مظهری ادامه داد: توزیع دارو بر بستر اینترنت بزودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می شود.
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پایان گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیکترین داروخانه به محل سکونت میتوانند داروی خود را سریع تر دریافت کنند .

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد
  • باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت