Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره مسکن مهر در شهرهای جدید به ۱۵ هزار میلیارد تومان نیاز داریم.

به گزارش ایران اکونومیست، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با حضور در جمع نمایندگان متقاضیان فازهای مختلف مسکن مهر شهر جدید پردیس گفت: چالش‌های اصلی ناتمامی پروژه‌های مسکن مهر در کشور به ویژه در شهرهای جدید عدم تعیین تکلیف وضعیت پیمانکاران و تأمین منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌هاست که با برگزاری جلسات و پیگیری‌های منظم صورت گرفته؛ مشکلات با پیمانکاران جزء به جزء در حال بررسی و رفع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیرضا جعفری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه برای رفع موانع موجود نیاز به مقدمات و زمان هستیم، گفت: در حوزه مشکلات قراردادهای پیمانکاران هرگز به دنبال ضرر و زیان آن‌ها نخواهیم بود تا آن‌ها هم بتوانند با اعتمادی که به دولت دارند با قدرت به کار خود ادامه دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد در حال حاضر مبالغی به پیمانکاران پردیس بدهکار هستیم که گروه کارشناسی در حال بررسی موارد به تفکیک طرح‌ها و اقدامات هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به بازدید ریاست محترم جمهور از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس در اوایل سال جاری گفت: خوشبختانه با عنایات ویژه دولت به این مسئله مجوزهای تعیین تکلیف پیمانکاران صادر شده و هم اکنون به دنبال تعیین الحاقات لازم برای هر پیمانکار و در تلاش برای رفع مشکلات این حوزه هستیم.

وی در خصوص چالش دیگر در حوزه مسکن مهر مبنی بر تأمین منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌ها بیان کرد: در حال حاضر ۸ هزار میلیارد تومان میزان اعتبار حداقلی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره پردیس است که این عدد با سایر شهرهای جدید به ۱۵ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند.


خوشبختانه با صدور مجوزهای لازم در تهاتر و مدیریت منابع از سوی دولت در حال تزریق تدریجی اعتبار به حساب پیمانکاران و فعال سازی مجدد پروژه‌های راکد هستیم.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی دو مانع موجود در راه بسته شدن پرونده مسکن مهر تعیین تکلیف پیمانکار و اعتبارات بود که سیاست مورد نیاز برای رفع آن‌ها هم اکنون اتخاذ شده و در حال رسیدگی است.

جعفری در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه سرمایه نظام جمهوری اسلامی همین اعتماد مردم در مشکلات به دولت است گفت: تا یک ماه آینده نتیجه مذاکرات با پیمانکاران و تعهدات ایجاد شده در حوزه ساخت و زمان تحویل را به متقاضیان محترم اعلام خواهیم کرد.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: علیرضا جعفری ، مسکن مهر پردیس ، شرکت عمران شهرهای جدید

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: علیرضا جعفری مسکن مهر پردیس شرکت عمران شهرهای جدید شرکت عمران شهرهای جدید برای تکمیل پروژه ها هزار میلیارد تومان مورد نیاز مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، گفت: اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی باید در اولویت قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بهمن میری در اجلاس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به عمده مطالبات جهت جذب اعتبار، اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرها و روستاهای شهرستان کیار مورد تقاضاست.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از دفن زباله و مدیریت پسماند در شهرها و روستاهای تابعه استان، تصریح کرد: استقرار کارخانه پسماند زباله جهت شهرستان‌های کیار،کوهرنگ، اردل و فارسان نیازمند برنامه‌ریزی و اختصاص اعتبار ویژه است تا بخشی از مشکلات زیست‌ محیطی و آسیب‌های ناشی از دفن غیربهداشتی زباله‌ها بر سلامتی مردم مدیریت شود.

میری با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، افزود: برای خروج این استان از بن‌بست، توسعه محورهای مواصلاتی و ایجاد کریدورهای ارتباطی از ضروریات است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای همین اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی، جاده‌ها و تونل‌ها  و همچنین افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه به استان‌ها و کشورهای دیگر باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم  استان چهارمحال و بختیاری و پیشرفت همه جانبه شهرها و روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است، تأکید کرد: اهم مطالبات شهرها و روستاهای شهرستان کیار، اجرای روکش آسفالت مسیرهای روستایی، احداث سالن‌های ورزشی چندمنظوره در برخی روستاهای واجدالشرایط، اجرای فیبر نوری درمناطق کم‌برخوردار، تکمیل پروژه‌های گردشگری و تکمیل خطوط گازرسانی به روستاها، بهره‌برداری از گلخانه‌ها، شیلات و کلیه طرح‌های اشتغال‌زایی است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!