Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید کریمی در گفت‌گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای توسعه ورزش فوتبال البرز و با هدف کشف استعدادها، آموزش و هدایت آنها به سمت تیم بزرگسالان، تیم‌های پایه و آکادمی باشگاه شهدای رزکان البرز راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: استعداد و پتانسیل خوبی در شهرستان و استان وجود دارد که باید در تیم‌های پایه رشد و خود را به فوتبال کشور معرفی کنند که هدف گذاری مهم ما در باشگاه شهدای رزکان همین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان البرز متذکر شد: بسیار امیدوار هستیم که این مهم بتواند طی سال‌های آتی در بهتر شدن روند تیم بزرگسالان باشگاه نیز تأثیر بگذارد و مطمئناً در فوتبال روز دنیا داشتن آکادمی‌ها و فوتبال پایه نقش بسزایی در موفقیت آن باشگاه و تیم بزرگسالان دارد.

شایان ذکر است با حکم مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان حسین میربزرگی از پیشکسوتان و مربیان فوتبال به عنوان مدیر تیم‌های پایه باشگاه شهدای رزکان انتخاب شد.

کد خبر 5515553

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید کریمی تیم فوتبال شهدای رزکان کرج فوتبال پایه بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اردبیل خراسان رضوی جهرم آمار کرونا بیرجند ایلام مشهد امام رضا ع کشاورزی صنایع دستی باشگاه شهدای رزکان تیم های پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم) برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم) عصبانیت شدید رونالدو در جریان مسابقه شب گذشته برابر الخلیج (فیلم)

دیگر خبرها

  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • چین با بذرهای فضایی کشاورزی می‌کند!
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • البرز| برگزاری سی‌و‌یکمین یادواره شهدای روستای کندر
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند