Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@11:56:33 GMT

مذاکرات باشگاه استقلال با تمدیدی ها در خیابان عطار

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۴۵۵۰

مدیران استقلال برای حفظ شاکله اصلی تیم قهرمان دست به کار شده اند

مذاکرات استقلال با بازیکنان تمدیدی این باشگاه در محلی غیر از ساختمان باشگاه آغاز شده است.

به گزارش طرفداری، در روزهایی که پرسپولیس چند بازیکن جدید جذب کرده و با بازیکنان تمدیدی خود به توافق رسیده، سکوت خبری باشگاه استقلال باعث نگرانی هواداران این تیم شده است، جایی که نه سرمربی این تیم مشخص است، نه از خرید جدید خبری است و نه آبی ها توانسته اند با بازیکنان فصل گذشته خود تمدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین شنیده ها حاکی از آن است استقلالی ها چند روزی است مذاکرات با بازیکنان تمدیدی را آغاز کرده اند ولی محل مذاکرات در ساختمانی در خیابان عطار که دفتر شخصی آجورلو است، بوده و مدیرعامل آبی ها ترجیح داده است نتیجه نهایی اخبار را رسانه ای نکند.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا آجورلو می تواند قرارداد بازیکنانی که با این باشگاه قرارداد ندارند را تمدید کند یا نه.

 

بیشتر بخوانید:

تعلل مدیران استقلال ستاره ها را دچار تردید می کند!

 

اخبار داغ 

میلاد سرلک با تیپ عروسی در باشگاه پرسپولیس + عکس رونمایی از شانس اول قهرمانی در جام جهانی / ایران چقدر شانس دارد؟ اولین شکست تاریخ ایتالیا مقابل آلمان در بازی های رسمی عصبانیت دوناروما از خبرنگاران: قبلا کی چنین اتفاقی افتاده بود؟ وقتی مقابل رئال مادرید روی من خطا کردند؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

همین هفته گذشته بود که هلدینگ خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم استقلال را پرداخت کرد، ولی با حضور فرشید سمیعی سرپرست جدید باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم همچنان به ارقام دریافتی معترض هستند.

با واریز ۱۵ درصد رقم دریافتی استقلالی‌ها در این فصل به ۴۵ تا ۵۰ درصد رسیده و در فاصله ۵ هفته تا پایان بازی‌ها اعضای این تیم ۵۰درصد از قرارداد این فصل خود را هنوز دریافت نکرده اند.

این در حالی است که برخی بازیکنان این تیم بابت فصل گذشته نیز ۴۰ تا ۵۰ درصد قرارداد خود را نگرفته اند و به همین دلیل وقتی سمیعی روز ۵شنبه در تمرین استقلال حاضر شد بازیکنان حسابی از وی گلایه کرده و اعلام کردند نامه رضایت از دریافت مطالبات برای ارائه به کنفدراسیون فوتبال آسیا را امضا نخواهند کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • شیفتگانِ آن عارفِ عاشق/ ایرانیان زیادی مرید و دلبسته امام صادق بودند، از عطار و بایزید بسطامی تا جابر ابن حیان
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)