Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال اطمینان خاطر داد که در انتخاب سرمربی جدید آبی‌پوشان و بستن تیم قوی برای فصل آینده هوشیار عمل خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آخرین تحولات و روند انتخاب سرمربی جدید استقلال به رسانه رسمی این باشگاه گفت: ابتدا جا دارد یک بار دیگر از کلیه اعضای تیم که فصل گذشته با تلاش و همت خود استقلال را به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر و هواداران پرشور این باشگاه را به افتخاری ارزشمند رساندند، قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول فصل همواره نشان دادم که علاقه‌ای به مصاحبه و اظهارنظرهای متعدد درباره موضوعات مختلف نداشته و ندارم و سکوت روزهای گذشته من هم تنها در این راستا بود که بدون حاشیه بهترین تصمیم‌ها گرفته شود.

وی درباره روند انتخاب سرمربی جدید استقلال تصریح کرد: هدف ما این است که یک گزینه مناسب و باکیفیت را به کار بگیریم که از توانایی بالایی برخوردار باشد، کاری که طبیعتاً سخت و پیچیده است. پس از پایان فصل و حضور آقای مجیدی در یک تیم اماراتی، مذاکراتی با مربیان داخلی و خارجی صورت گرفت. روند این مذاکرات در آرامش و به دور از هیاهو در فضایی منطقی با تکیه و تأکید بر حفظ ثبات و آرامش استقلال صورت گرفت، اما در نهایت هنوز این مذاکرات منجر به توافق نشده است. باشگاه استقلال کاملاً مقید است در مذاکره برای انتخاب سرمربی اصول حرفه‌ای رعایت شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، باشگاه استقلال مذاکره با سایر گزینه‌های موردنظر خود را دنبال خواهد کرد و تلاش می‌کنیم در این مسیر علاوه بر توجه به منافع باشگاه، فلسفه‌، مسیر حرفه‌ای و رویکرد موردنظر سرمربی جدید را براساس اهداف و چشم‌انداز باشگاه به گونه‌ای انتخاب کنیم که استقلال، قهرمان مقتدر فصل گذشته با بازیکنان شایسته و توانمندی که در اختیار دارد همچنان در شأن و در حد انتظار هواداران پرشورش ظاهر شود. بر همین اساس، به امید خداوند در هفته آینده گزینه موردنظر انتخاب خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: در حوزه نقل‌وانتقالات نیز با هوشیاری و به صورت هدفمند بدون هیاهو فعالیت‌مان را مثل فصل گذشته دنبال خواهیم کرد. به هواداران اطمینان می‌دهم که در انتخاب سرمربی و بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده همچون فصل گذشته هوشیار و سخت‌کوش عمل خواهیم کرد و جایی برای نگرانی در این خصوص وجود ندارد. هواداران عزیز به‌زودی و پس از انتخاب سرمربی اخبار خوبی در این باره خواهند شنید.

رونمایی از رقم درخواست الکس نوری از استقلال/ درخواست برای پرداخت 50 درصد قرارداد در ابتدای کار!مذاکرات استقلال - نوری به بن‌بست رسید/ تلاش برای انتخاب سرمربی از میان گزینه‌های دیگر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال مصطفی آجورلو استقلال مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب سرمربی سرمربی جدید فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس

فرشید سمیعی در اولین اقدام خود به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال، آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست آبی‌ها انتخاب کرد.

طرفداری | سرپرست مدیرعاملی استقلال، اولین جلسه خود را در دفتر مصطفی آجورلو برگزار کرده است.

فرشید سمیعی از سوی هیات مدیره استقلال با حفظ سمت، مسئولیت مدیرعاملی استقلال را موقتا برعهده گرفت.

سمیعی در اولین اقدام خود، آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست باشگاه معرفی کرد اما تصویر منتشر شده حجازی کنار سمیعی یک نکته جالب دارد.

مصطفی آجورلو زمانی که مدیرعامل استقلال بود، بیشتر جلسات را در دفتر شخصی خود برگزار می‌کرد و حالا در اقدامی عجیب، فرشید سمیعی هم در دفتر مصطفی آجورلو با آتیلا حجازی جلسه گذاشت که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد!

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم