Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، هفتاد و چهارمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ظهر امروز چهارشنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۱ با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و نمایندگان دستگاه‌های مسئول در حوزه حمل و نقل شهری برگزار شد.

بررسی اثرات ترافیکی احداث تونل شهید متوسلیان (امتداد جنوبی بزرگراه شهید صیاد شیرازی) به عنوان اولین دستور جلسه مطرح شد و در ابتدای بررسی این دستور، بخشی از مطالعات جامع حمل و نقل شهری و بازنگری‌های انجام شده در این بخش تشریح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه جلسه عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره جزییات فنی تونل توضیحاتی داد.

در نهایت دستور تونل شهید متوسلیان مشروط به تأمین منابع خارج از بدنه شهرداری تهران به تصویب رسید، تونل شهید متوسلیان به طول ۸،۹ کیلومتر به ۳ محور دسترسی پیدا می‌کند.

تصمیم گیری در خصوص ساعات اجرای محدوده‌های ترافیکی شهر تهران به عنوان دومین دستور جلسه در هفتادوچهارمین جلسه شورای ترافیک شهر تهران مطرح شد.

در ابتدای بررسی این دستور عمار سعیدیان فر معاون بهره برداری از سیستم‌های حمل و نقل سازمان حمل و نقل و ترافیک گزارشی از سابقه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سال‌های گذشته و آمار تردد در محدوده‌های ترافیکی از زمان تغییر ساعات کار اداره‌های تهران ارائه کرد و در نهایت ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران بدون تغییر (۶:۳۰ تا ۱۷) باقی ماند.

منبع: مهر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو طرح ترافیک حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی

شهردارحمیدیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد گفت: بلوار شهید حاج حسن دشتی در شهر حمیدیا قرار دارد که یکی از ورودی‌های شهر یزد به شمار می‌رود.
الله وردی با اشاره به اینکه یکی از معضلاتی که بلوار شهید دشتی دارد، بار ترافیکی آن است افزود: چهارراه امیرالمومنین (ع) یکی از نقاطی است که طرح آن تهیه و پس از اختصاص بودجه به آن، این چهارراه به تقاطع غیر همسطح تبدیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه اولین بریدگی بلوار شهید دشتی بار ترافیکی زیادی را به دنیال دارد، گفت: بزودی این بریدگی حذف و دوربرگردان مناسب و استانداردی حوالی بوستان ناجی ایجاد خواهد شد.
شهردارحمیدیا ادامه داد: البته در راستای کاهش بار ترافیکی در این بلوار نیز تقاطع غیر هم سطحی دیده شده که بلوار جهاد را به پل خلیج فارس و بلوار مدرس متصل می‌کند.
الله وردی خاطرنشان کرد: احداث مخزن هیدرولیکی ۱۵۰۰ متر مکعبی ذخیره آب در رودخانه عباسی بلوار شهید دشتی هم از جمله طرح‌هایی است که روان آب‌های این شهر را به زمین‌های کشاورزی منتقل می‌کند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • گشایش گره ترافیکی خوی