Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@20:13:30 GMT

احتمال بازگشت مارچلو بیلسا به اتلتیک بیلبائو

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۴۸۹۳

ممکن است مارچلو بیلسا به تیم سابق خود بازگردد.

سرمربی آرژانتینی یکی از گزینه‌های هدایت اتلتیک بیلبائو است.

طرفداری| به گزارش گل و به نقل از as، پس از کناره‌گیری مارسلینو از هدایت اتلتیک بیلبائو و همچنین تغییرات مدیریتی این تیم، نامزدهای کسب جایگاه ریاست در این باشگاه، هریک برای جلب آرای هواداران، نام‌هایی را معرفی کرده که پس از ریاست آن‌ها حاضر به قبول هدایت این تیم خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین، ایناکی آرچابلاتا که یکی از اصلی ترین نامزد‌های ریاست در بیلبائو است، قصد دارد یک نام بزرگ و محبوب را بازگرداند: مارچلو بیلسا؛ سرمربی ای که در فاصله ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ یکی از بهترین دوره‌های تاریخ باشگاه را رقم زد و آن‌ها را به فینال کوپا دل ری و لیگ اروپا رساند و همواره مورد تمجید مربیان و کارشناسان فوتبال قرار گرفته است. سرمربی آرژانتینی پس از رساندن لیدز یونایتد به لیگ برتر و ارائه‌ نمایش های زیبا و هجومی، در اواسط فصل گذشته به دلیل قرارگیری در جایگاه سقوط به دسته پایین تر از سمتش برکنار شد اما کماکان نام بزرگ و محبوبی در سرتاسر جهان به حساب می آید. 

گفتنی است مطابق شایعات، نام مربیان دیگری مثل مائوریسیو پوچتینو و مارکو روزه نیز در حوالی بیلبائو شنیده می‌شود که احتمال حضور آن‌ها بسیار ضعیف است.

اخبار داغ 

میلاد سرلک با تیپ عروسی در باشگاه پرسپولیس + عکس رونمایی از شانس اول قهرمانی در جام جهانی / ایران چقدر شانس دارد؟ اولین شکست تاریخ ایتالیا مقابل آلمان در بازی های رسمی عصبانیت دوناروما از خبرنگاران: قبلا کی چنین اتفاقی افتاده بود؟ وقتی مقابل رئال مادرید روی من خطا کردند؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند

بعد از انتشار خبر عفو و احتمال آزادی بابک زنجانی مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه نوشت:

«اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل و به خزانه کشور بازگشت شده است، این موضوع مورد تایید رسمی بانک مرکزی قرار گرفته است، بنا بر کارشناسی‌های صورت گرفته، این اموال، کفاف بدهی‌ها و خسارت‌های او خواهد بود و اگر بازگشت اموال قبلی را هم افزون کنیم مبلغ برگشت داده شد بیش از کل رقم بدهی و خسارت است، مبلغ بدهی هم به صورد ارزی به قیمت روز برگشته است، بابک زنجانی عفو منجر به ازادی نشده است مجازات وی به دلیل همکاری در بازگرداندن اموال تخفیف داده شده است و وی باید بیست سال را تحمل کند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!