Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حشمتی گفت: یکی از بند‌های مصوبه هیات وزیران به تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ این است که ادارات، بانک‌ها و نهاد‌های عمومی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد در ساعات اداری و ۶۰ درصد در ساعات غیر اداری کاهش مصرف داشته باشند.

او گفت: این تصویب‌نامه از هفته گذشته در سراسر گذشته به اجرا درآمده است. با توجه به اینکه ادارات دولتی و بانک‌ها مجهز به کنتور هوشمند هستند در صورت عدم رعایت مصرف برقشان قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی صنعت برق خراسان گفت: در پی اجرای مصوبه هیات وزیران از سه‌شنبه هفته گذشته در خراسان رضوی به طور کلی تا دیروز مجموعا برق ۱۰۳ اداره و بانک پر مصرف در خراسان رضوی قطع شده است.

حشمتی گفت: کل ادارات موجود در استان ۵۳۰ مورد هستند. بالاترین تعداد قطعی برق در یک روز ۴۰ مورد بوده است که چهارشنبه هفته قبل رخ داده است. در دو سه روز اخیر قطعی برق ادارات به شدت کاهش پیدا کرده است و به ۱۰ مورد هم نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعی برق کاهش مصرف برق صرفه جویی در مصرف برق خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز به منظور تشریک مساعی انتقال تجارب موفق استان‌ها به یکدیگر و پایش برنامه اجرایی ادارات کل و پیگیری تامین زمین در راستای نهضت ملی مسکن و سیاست‌های تبیینی دولت سیزدهم و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در شیراز برگزار شد.

در این همایش مجموعه معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و ادارات راه و شهرسازی استان‌های قم، چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6093967

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد
  • اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد