Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، علیرضا باستین روز چهارشنبه در بازدید از مرکز انتقال خون دشتستان افزود: اهدای خون یکی ازکارهای خیرخواهانه است که علاوه بر رضایت خداوند صدقه جاریه و باقی صالحات محسوب می شود وب رای سلامت بدن نیز مفیداست.

وی بیان داشت : از ابتدای سال تاکنون ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر مراجعه کننده جهت اهدای خون در استان بوشهر داشتیم که از این شمار حدود هشت هزار و ۷۰۰ نفر موفق به اهدای خون شدند و نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل انتقال خون استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر  ۵۰۰ بیمارتالاسمی وجود دارد که هفتگی به خون نیاز دارند و در کنار آن بیماران تالاسمی ، هموفیلی و دیالیزی نیز گیرندگان دائمی خون هستند.

باستین افزود :دشتستان پتانسیل خوبی جهت اهدا خون دراستان دارد.

فرمانداردشتستان نیز در این بازدید گفت: شهرستان دشتستان رتبه اول استان بوشهر دراهدای خون مستر است که این نیز برگرفته از درایت عمیق و روحیه جهادی توام با ایثارگری مردم این شهرستان است که دراین عرصه هم با اهداخون پاکشان مثل تمام عرصه های دیگرخوش درخشیده اند.

احمد بنافی خاطر نشان کرد : مجموعه فرمانداری نیز باتمام ظرفیت ها و امکاناتی که دارد کمک خواهد کرد تا مجموع و تجهیزات لازم برای مرکز انتقال خون شهرستان را ارتقا دهد تا مرکزی در خور شان مردم شریف دشتستان داشته باشیم.

برچسب‌ها بوشهر دشتستان برازجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دشتستان برازجان بوشهر دشتستان برازجان استان بوشهر انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا ۹ اردیبهشت برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این ۲ استان سفر می‌کند.

سمیعی در این سفر که با همراهی مسؤول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی انجام می شود، ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر ۲ روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 6090001 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند