Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت فروش دلار امروز ۲۵ خردادماه در صرافی‌های بانکی با ۷۵ تومان افزایش به ۲۷ هزار و ۳۸۹ تومان رسید و قیمت سکه طرح جدید هم با ۵۰۰ هزار تومان کاهش به ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در ساعت ۱۴ و ۲۵ دقیقه امروز با ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت همین زمان در روز گذشته به ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه هشت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا ۶ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان شد.

قیمت اُنس جهانی طلا نیز امروز به یک‌هزار و ۸۲۵ دلار و ۹۴ سنت رسید.

نرخ فروش یورو امروز در صرافی‌های بانکی با ۸۱ تومان افزایش نسبت به روز گذشته  ۲۸ هزار و ۷۳۳ تومان معامله شد.

قیمت خرید هر دلار توسط صرافی‌های بانکی امروز ۲۷ هزار و ۱۶۶ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۴۴۷ تومان اعلام شد.

علاوه بر این، بهای خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۶ هزار و ۶۸۹ تومان و نرخ فروش آن ۲۶ هزار و ۹۳۱ تومان بود.

این در حالی است که نرخ خرید یورو در این بازار ۲۷ هزار و ۸۱۵ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۸ هزار و ۶۷ تومان اعلام شد.

همچنین، در سامانه نیما در معاملات امروز، حواله یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۳۷۴ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۵ هزار و ۳۰۶ تومان معامله شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ۵۰۰ هزار تومان تومان رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته با روند کاهشی ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی در کانال سوم کریدور ششم عقب‌نشینی کرد. معامله‌گران از بین رفتن التهابات سیاسی و ارزپاشی سیاست‌گذار را دلیل افت پلکانی بازار ارز می‌دانند. روز پنجشنبه تتر با دلار در یک کانال معامله شد.

تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: قیمت دلار امروز با کاهش ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی به کانال سوم کریدور ششم عقب‌نشینی کرد. افت قیمت اسکناس آمریکایی از ابتدای هفته اخیر پیوسته ادامه داشت و با نوسانات محدود کاهش پلکانی را تجربه کرد.

در تعادل عرضه و تقاضا، دلار کاهشی شد

معامله‌گران در روزهای اخیر عرضه و تقاضا را در تعادل عنوان کردند. آنها از بین رفتن ریسک‌های سیاسی را در کنار ارزپاشی سیاست‌گذار دلیل روند نزولی قیمت دلار در هفته نخست اردیبهشت می‌دانند.

در یک هفته اخیر اخباری مبنی بر تشدید تحریم‌ها علیه ایران از سوی برخی مقامات آمریکایی مطرح شد؛ اما معامله‌گران معتقدند بازار ارز در سال‌ها و ماه‌های گذشته به طور پیوسته این اخبار را به خود دیده و از آنها تاثیر نگرفته است. کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند آنچه قیمت دلار را تعیین می‌کند بخش‌نامه و دستور و تهدید نیست. اثر رشد نقدینگی و تورم مهمترین دلیل هر بازاری برای رشد قیمت‌هاست.

درهم آماده تغییر کانال شد

قیمت درهم امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با کاهش ۱۴۰ تومانی به پله‌ نخست کانال ۱۷ هزار تومانی برگشت و با رقم ۱۷ هزار و ۱۸۰ تومانی در حال معامله است. تتر با کاهش ۴۵۰ تومانی همپای دلار ارزان شد و با رقم ۶۳ هزار و ۹۵۰ تومانی معامله شد.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۲۰۰ تومانی با رقم ۷۹ هزار و ۴۰۰ تومان در حال معامله است. امروز یورو کاهش محدود ۵۰ تومانی داشت و روی رقم ۶۸ هزار و ۴۰۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار روز گذشته افزایش‌های قابل توجهی داشتند و در کریدور ۴۰ هزار تومانی یک کانال صعود کردند؛ اما امروز تغییر قیمت نداشتند. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان و با همان رقم روز چهارشنبه عرضه شد.

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899635

دیگر خبرها

  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳