Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، مدیرعامل و جمعی از معاونان این شرکت، با نوراله مدبری، معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار و درباره گسترش همکاری‌های دو مجموعه گفت‌وگو کردند.

رشنوادی در این دیدار با ارائه گزارشی از خدمات بیمه سرمد به خانواده بزرگ کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تجدید اعتماد کمیته امداد به بیمه سرمد، برای سومین سال پیاپی و خدمت‌رسانی به کارکنان این مجموعه، توفیق بزرگی برای ما است و تلاش همه همکاران ما در بیمه سرمد ارائه خدمات مناسب به این مجموعه است و در دو سال گذشته توانسته‌ایم تا حد زیادی رضایت کارکنان کمیته امداد را جلب کنیم و سربلند باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت بیمه سرمد به واسطه پشتوانه بزرگی مانند بانک صادرات ایران، ظرفیت‌های زیادی دارد و ما بر روی ارائه خدمات ویژه و منحصر به فرد به مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید ویژه‌ای داریم.

مدیر عامل بیمه سرمد با اشاره به همکاری مثبتی که دو مجموعه در سال‌های گذشته داشته‌اند، گفت: طرفین ظرفیت‌های بسیار بزرگی دارند که تا به حال به طور مطلوب از آنها استفاده نکرده‌اند و باید بتوانیم استفاده حداکثری از ظرفیت‌های طرفین را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: تجمیع پرتفوهای بیمه‌ای و جذب رشته های مختلف بیمه‌ای کمیته امداد، می‌تواند اقدام مناسبی برای گسترش همکاری میان دو مجموعه باشد.

نوراله مدبری، معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز ضمن ابراز رضایت از خدمات بیمه سرمد، گفت: خوشبختانه در نظرسنجی‌ها، اکثر کارکنان کمیته امداد از خدمات بیمه سرمد رضایت دارند و ما همواره از قرارداد با بیمه سرمد، به عنوان یک قرارداد خوب یاد می‌کنیم.

وی افزود: انتظاراتی که در این قرارداد از بیمه سرمد داشتیم تا حد زیادی برآورده شده و عملکرد این شرکت مثبت بوده است.

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بیمه سرمد در بخش‌های مختلف بیمه‌ای، گفت: قطعا دو مجموعه ظرفیت‌های بالایی دارند که باید از آنها به نفع یکدیگر استفاده شود و برنامه جدی ما هم این است که از ظرفیت‌های بیمه سرمد نهایت بهره را ببریم.

مدبری گفت: همان طور که اولویت ما در همه بخش‌های مختلف بیمه‌ای، رضایتمندی و منافع همکاران است و خدمات باکیفیت خط قرمز ما است، از سوی دیگر، اولویت ما برای همکاری در بخش بیمه نیز، سرمد است و هر جایی که نیاز به خدمات بیمه باشد، اولویت با این شرکت خواهد بود.

کد خبر 1641745

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی خدمات بیمه دو مجموعه بیمه سرمد بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، اولین جلسۀ شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان در بیمه سرمد شعبۀ این استان برگزار شد.

در این جلسه، که 29 فروردین‌ماه و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، برنامۀ عملیاتی شورا در سال جدید تبیین و راهکارهای تحقق برنامه توسط اعضا بررسی شد. همچنین بر مشارکت، همدلی و همسویی شرکت‌های بیمه به‌عنوان مهم‌ترین ابزار تحقق برنامه‌های تدوین‌شده تأکید شد.

به‌جهت ضرورت تسریع در ارائۀ پاسخ به گزارشات مورد درخواست نهادهای ناظر همچون سازمان امور اقتصادی و دارایی و استانداری، در مورد همکاری شرکت‌های بیمه در ارائۀ آمار و اطلاعات موردنظر بحث و تبادل نظر شد تا پاسخ مکاتبات در سریع‌ترین زمان ممکن جمع‌آوری و ارسال گردد.

لزوم اتخاذ رویه‌های یکسان در مناقصات بیمه‌ای استان از دیگر موارد موردبحث شورا بود، همچنین در این جلسه بررسی ساختارهای تشکیل کمیتۀ فنی و مناقصات در دستور کار قرار گرفت.

از دیگر موارد موردبحث در این جلسه، برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی برای خانوادۀ همکاران صنعت بیمه و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی بین کارمندان شعب استان اصفهان بود.

در پایان جلسه، به‌جهت استفاده‌ از‌ ظرفیت‌های شبکۀ فروش استان و همچنین رسیدگی به درخواست‌های صنفی و مشکلات ایشان، بر تشکیل جلسات هیئت‌رئیسۀ شورا به‌صورت فصلی با مسئولین انجمن صنفی نمایندگان تأکید شد.

دیگر خبرها

  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان