Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز کرمی گفت : از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه جابجا شده است.

به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تناژ جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه طی ۲ ماهه نخست امسال یک میلیون و ۴۶۴ هزار تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای امسال ۷۵ هزار و ۸۰۰ فقره حواله و ۸۸ هزار بارنامه صادر شده است و صدور بارنامه الکترونیکی به منظور امنیت جابجایی حمل و نقل کالا، بهبود استاندارد‌های حمل بار، افزایش ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای، برقراری عدالت توزیع بار در ایجاد سامانه بارنامه برخط و یا همان الکترونیکی شدن صدور بارنامه به عنوان یک تحول در حوزه حمل و نقل جاده‌ای در حال انجام است.

بیشترین حمل کالا با تناژ بیش از ۹۰۸ هزار تن مربوط به شهرستان کرمانشاه و سیمان با تناژ ۳۳۴ هزار و ۸۹۸ تن بیشترین کالای جابجا شده است.

سیمان، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، ذرت دامی، سنگ سنگبری، گازوئیل، مازوت و هیدروکربن ۱۰ کالای عمده حمل شده در استان کرمانشاه است.

در استان کرمانشاه ۱۹ هزار و ۸۹۰ راننده کامیون حمل و نقل کالا و ۵۹۷ راننده ناوگان وانت باری در حوزه حمل و نقل کالا فعالیت دارند.

تعداد کل ناوگان کامیون حمل و نقل کالای برون شهری ۱۳ هزار و ۳۱۰ خودرو و تعداد ناوگان وانت باری فعال در سطح استان را ۲۰ هزار و ۶۸۵ خودرو است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل تردد خودروها راهداری و حمل و نقل ناوگان حمل و نقل حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه حمل و نقل کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخلیج فارس؛ مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: با توجه به رفت وآمد شناور‌ها در حوضچه بندر و احتمال بروز آتش سوزی الحاق این شناور از نیاز‌های این اداره بود.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت یدک کش خلیج فارس چهار به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی
محمدامین امانی افزود: این شناور با ۷ نفر خدمه در بندر جاسک از امروز پهلو گرفته است.
وی گفت: این شناور قبل از پهلوگیری در بندرجاسک در بندرعباس خدمت رسانی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز