Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:21:22 GMT

امام جمعه سرپل ذهاب:سپاه منشا خدمت، خیر و برکت است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۵۲۹۲

امام جمعه سرپل ذهاب:سپاه منشا خدمت، خیر و برکت است

به گزارش چهارشنبه شب خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه سرپل ذهاب، افزود: به گفته  شهید بهشتی پاسداران آگاهانه انتخاب می کنند، شجاعانه می جنگند، غریبانه زندگی می کنند، مظلومانه شهید می شوند و بیشرمانه مورد توهین قرار می گیرند.

وی اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران ما با وجود همه مشکلات و هجمه ها شبانه روز جانانه و مجاهدانه به دنبال خدمت به مردم است و رمز و راز این همه موفقیت توجه و دلبستگی به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: امروز مظهر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، نهادهای امنیتی و بسیج است که آرامش و امنیت را به ارمغان آورده است.

وی اظهار داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز مردم باید قدردان مسوولان زحمتکش باشند و در این راستا از زحمات و تواضع فرمانده سپاه سابق ناحیه سرپل ذهاب، از این سرباز و سرمایه نظام و پاسدار واقعی در طول مدت خدمت در این شهرستان مرزی کمال قدردانی داریم.  

فرماندار سرپل ذهاب نیز در این مراسم به فلسفه تشکیل سپاه پاسداران پرداخت و گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شاخه‌ای از نیروهای مسلح ایران است که پس از انقلاب ایران به‌دستور سید روح‌الله خمینی در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ تأسیس شد.

وی افزود: امام راحل، سپاه پاسداران را سربازان اسلام معرفی می کند، در جای دیگر رهبر معظم انقلاب می فرمایند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از ارکان و عناصر تفکیک ناپذیر انقلاب اسلامی است.

وی گفت: امروز سپاه پاسداران علاوه بر بُعد نظامی، یک اقتدار خاص و ویژه سیاسی، فرهنگی و دینی  دارد و ما به چنین نیروهای مقتدر و عالمی افتخار می کنیم.

فرمانده سابق سپاه پاسداران ناحیه سرپل ذهاب نیز گفت: سرپل ذهاب با وجود ارتفاعات بازی دراز، پادگان ابوذر، حرم احمدابن اسحاق، یادمان قراویز، ارتفاعات بمو، شهدای روستای کلاوه، با تقدیم بیش از ۸۰۰ شهید  و جانباز غیور، آزادگان عزیز و مردمان ولایتمدار اهل سنت، تشییع و اهل حق در کنار هم مقتدرانه پای این انقلاب ایستاده اند.

سرهنگ پاسدار نوروز اکبری افزود: پیگیری تمام مطالبات انقلاب و خاصه گام دوم انقلاب و برنامه ها از سلسله مراتب این فرماندهی بوده است.

وی بیان کرد: حضور در حوادث و  بحران ها در شهرستان، در مراسم اربعین حسینی و ساخت حرم احمدابن اسحاق(ره)، حماسه صعود معنوی و مقتدر بازی دراز از مهمترین رویدادهایی بوده که فرماندهی  سپاه ناحیه سرپل ذهاب در آن مشارکت داشته است.

در این مراسم از زحمات  پنج ساله فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب سرهنگدپاسدار نوروز اکبری قدردانی و سرهنگ پاسدار مجتبی کاکایی نیز به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

سرهنگ مجتبی کاکایی بیش از این جانشین فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سرپلذهاب بر عهده داشت.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز  با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران سرپل ذهاب جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه سرپل ذهاب انقلاب اسلامی سپاه پاسداران فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ نوذر نظری گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق شدگی در کانال آب طرح گرمسیری سرپل ذهاب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت در محل حاضر شدند و در تحقیقات ابتدایی دریافتند نوجوان ۱۴ ساله‌ای که به همراه دوستانش برای شنا به کانال آب طرح گرمسیری مراجعه کرده به علت آشنا نبودن با فنون شنا غرق شده و در راه انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داده است.
نظری در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این راستا خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان