Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد 7 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در سطح استان سیستان و بلوچستان آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، ادهم کرد در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهار داشت : با توجه به اینکه اکثر جمعیت استان در روستاها زندگی میکنند و جهت افزایش سرایه ورزشی در این مناطق تا پایان سال جاری تعداد ۸۰ زمین چمن مصنوعی در روستاهای سرتاسر استان به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : اداره کل ورزش و جوانان استان با مشارکت استانداری ، فرمانداری و دهیاری ها تا کنون ۱۸۴ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در سراسر استان به بهره برداری رسانده که با این تعداد در کشور رکورد دار است . 

وی گفت : در حال حاظر تعداد 7 زمین چمن در  میل نادر شهرستان نیمروز ، قلعه کنگ شهرستان زهک ،  محمد آباد بزی میرجاوه ، کاواری شهرستان تفتان ، دولت گلستان دشتیاری، گزمنزل دشتیاری، محله ابوذر شهرستان زاهدان آماده بهره‌برداری است که بزودی افتتاح خواهند شد.

کرد افزود : همچنین جهت رونق ورزش در روستاها تعداد 393 خانه های ورزش روستایی تجهیز شده است تا علاقمندان به ورزش بتوانند فعالیت ورزشی داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال سیستان و بلوچستان زمین چمن مصنوعی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل آسا و وقوع سیل در چابهار و گذشت بیش از دوماه از آن، بخش‌های زیادی از مناطق شهرستان‌های اطراف از جمله دشتیاری و روستا‌های حومه با قطع دسترسی به راه‌ها و معضل آب گرفتگی معابر مواجه‌اند.

 

دیگر خبرها

  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد