Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون کاراته گفت: بازی‌های کشور‌های اسلامی دو ماه آینده در قونیه ترکیه برگزار می‌شود و پس از آن نیز مسابقات قهرمانی آسیایی ازبکستان را در پیش داریم، اما بازی‌های آسیایی در هانگژو به تاخیر افتاده و زمان آن نیز مشخص نیست.

به گفته آقای طباطبایی در مسابقات کشور‌های اسلامی و قهرمانی آسیایی ازبکستان و همچنین قهرمانی جهان در ترکیه کاراته کا‌های آقا و بانوی ایران در دو بخش کاتا و کمیته شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون کاراته گفت: در آخرین رنکینگ ثبت نام در رده پایه، ۶۰ درصد از شرکت کنندگان دختر بودند و ورزشکاران دختر ما با حجاب اسلامی تا بالاترین رده‌های جهانی بدون محدودیت می‌توانند حضور پیدا کرده و دستاورد‌های درخشانی نیز داشته باشند.

آقای طباطبایی گفت: استان سمنان با توجه به نزدیکی به پایتخت از ظرفیت‌های مهم کاراته کشور است و پتانسیل خوبی نیز در بخش مربیگری و داوری دارد و تا قبل از کرونا نیز از استان‌های رو به پیشرفت و برتر بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات کاراته اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس