Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرشاد ماجدی که عملکردش در فدراسیوون فوتبال صدای ملی پوش و غیر ملی پوش، هوادار و غیر هوادار و فوتبالی و غیر فوتبالی را در آورده، شب گذشته در تلویزیون به خودش نمره 15 داد اما نگفته 15 از چند نمره؟

میرشاد ماجدی از روزی که سرپرست فدراسیون فوتبال شد، عملکرد موفقیت آمیزی در این منصب تازه نداشت و بیشترین آسیب را هم از ضعف های او و دبیرکل ناتوانی که مورد حمایت اوست، تیم ملی فوتبال ایران دید که در طولانی ترین فیفا دی سال فقط با تیم ذخیره های الجزایر بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، میرشاد ماجدی که از روز قبول سرپرستی فدراسیون فوتبال تا به امروز، با عملکرد پر اشتباه خود صدای مربی و بازیکن تیم ملی، داور و پیشکسوت داوری، کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال، رسانه ها و مرم را در آورده، در اقدامی تاریخی تنها چند روز پس از آن که تیم ملی فوتبال ایران طولانی ترین فیفا دی سال را با برگزاری تنها یک بازی مقابل ذخیره های الجزایر پشت سر گذاشت و صدای اعتراض بازیکنان تیم ملی از دوحه به تهران رسید، در یک برنامه تلویزیونی به مدیریت خودش نمره 15 داد!

البته میرشاد ماجدی نگفت این 15 نمره را از چند نمره به خودش می دهد؟ اگر 15 از 20 است که قطعا میرشاد ماجدی شوخی می کند و قصدش شاد کردن مردم و نشاندن لبخند روی لب منتقدان است، اگر 15 از 100 است که خیلی به خودش ارفاق کرده اما اگر 15 از هزار است، نمره منصفانه ای است.

118 روز ماجدی

دوران مدیریت میرشاد ماجدی در فدراسیون موقت که حالا به 118 روز رسیده، با اشتباهات وحشتناک و فاجعه های بزرگ همراه بود. از فاجعه بازی با لبنان که تحت تاثیر احسان اصولی بازی را به مشهد برد و آن رسوایی را رقم زد تا برگزاری مراسم افطاری در یک باشگاه تشریفاتی که متاسفانه تنها دستاوردش ساخت تیزر برای تبلیغ آن باشگاه و یک تولیدی پوشاک بانوان بود، از رسوایی لیست ویزای کانادا تا لغو پی در پی بازی های تدارکاتی تیم ملی تا ماجرای واگذاری غیر قانونی تبلیغات محیطی بازی ایران و الجزایر به یک شرکت خاص بدون تشریفات اداری، از اردوی عجیب غریب تیم ملی در گرمای جهنمی قطر که فریاد ملی پوشان را به آسمان رساند تا نحوه آماده سازی تیم ملی امید که اشک مهدی مهدوی کیا و شاگردانش را در آورد، از انتخاب اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه تا طولانی شدن روند انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان که آخرش هم بعد از برنامه گرفتن از تمام گزینه ها به معرفی صمد مرفاوی ختم شد، از قرارداد عجیب و ترکمنچای گونه با فدراسیون فوتبال کانادا که تمام نفع مالی اش برای آنها بود و مثل آب خوردن قرارداد را فسخ کردند تا تغییر سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون تنها به این جرم که حقایق را گفت و از دبیرکل ناکارآمد فدراسیون و سرپرست موقت پر اشتباه انتقاد کرد، از سفر پر هزینه به ترکیه با فرست کلاس به شوق ویزای کانادا تا رها کردن ملی پوشان در دوحه که باعث شد آنها در ملاقات با وزیر ورزش از فدراسیون فوتبال گلایه کنند و ده ها مورد دیگر همه و همه می گوید تحت هیچ شرایطی نمره مدیریت میرشاد ماجدی نمی تواند 15 باشد.

میرشاد ماجدی اگرچه از سوی برخی برنامه های تلویزیونی و پکیج بندهای رسانه ای حمایت می شود و به شکل غیرمنتظره ای نام عوامل آن برنامه ها در لیست ویزای کانادا به چشم می خورد و نان آن پکیج بندها سر سفره دلالی لیست تیم ملی حسابی در روغن است اما این حمایت دلیل نمی شود خودش را لایق دریافت نمره 15 بداند. مگر آن که منظورش 15 از هزار باشد که قابل تحمل است.

خیر و صلاح فوتبال یا خیر و صلاح میرشاد؟

البته لطفا درباره حامیان میرشاد فکر بد نکنید، آنها خیر و صلاح فوتبال ایران را می خواهند ولی خیر و صلاح فوتبال ایران را در سفر تفریحی به کانادا می دانند و تصور می کنند میرشاد ماجدی اسم مستعار فوتبال ایران است. خنده دار اینجاست که لیست سهم خواهی شان منتشر شده و وقیحانه دیگران را سهم خواه می نامند. اوضاع پکیج بندها از این دوستان هم خنده دارتر است. هر چه بازیکن قرارداد تمام را به اردوی تیم ملی فرستاده اند، آن وقت به نوکران و مواجب بگیران خود یاد می دهند توییت کنید و زیر نوشته های منتقدین کامنت بگذارید که دلال ها دنبال برکناری اسکوچیچ هستند! جان؟ 

میرشاد راضی، حسن راضی؛ ... ناراضی!

صد البته حسن کامرانی فر هم به شدت از میرشاد ماجدی راضی است. همان طور که میرشاد ماجدی از کامرانی فر راضی است. منتقدان هم ناراضی هستند، به درک! تیم ملی هم آسیب دیده، به جهنم! فوتبال باشگاهی ما هم نحیف تر شده، خب که چی؟ مهم این است که حسن کامرانی فر در مجمع اجازه نداد میرشاد ماجدی که چند عضو مجمع خواهان استیضاح او شده بودند، عزل و استیضاح شوند و مجمع را طوری جلو برد و اعضایش را به گونه ای دعوت کرد که مهرداد سراجی منتقد میرشاد ماجدی عزل شد و میرشاد ماجدی هم طوری پای دبیرکل مورد اعتماد شهاب عزیزی خادم ایستاد که انگار کوه پشت اوست! اگر کامرانی فر از ماجدی ناراضی باشد، واقعا ناشکر است. میرشاد ماجدی هم باید از خودش راضی باشد. چه کسی فکرش را می کرد او که تا یک روز قبل از عزل شهاب عزیزی خادم، «دکتر دکتر» می کرد و در تلویزیون قربان صدقه شهاب می رفت و دو شب قبل از عزل، یک جایگاه یک صد هزار دلاری (مدیرفنی فدراسیون در فیفا) از عزیزی خادم گرفت، ناگهان جانشین شهاب عزیزی خادم و سرپرست فدراسیون شود؟ او قطعا از خودش راضی است که هم آن طرف را داشت و هم این طرف را و آخرش هم از همه بالاتر نشست اما غافل از این که شاعر می گوید؛ لاجرم آن کس که بالاتر نشست، استخوانش سخت تر خواهد شکست! بگذریم...

هشتم شهریور بیا!

اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال با عزل شهاب عزیزی خادم، جلوی کج روی های فدراسیون را گرفتند اما متاسفانه در ادامه، اتفاقاتی رخ داد که به نفع فوتبال نبود. اختلافاتی که دودش به چشم فوتبال رفت و منافع فردی جای مصالح فوتبال مدنظر برخی افراد قرار گرفت. در این که شهاب عزیزی خادم باید می رفت، شکی نیست اما میرشاد ماجدی و اتاق فکر و تیم تولید محتوا در اداره فدراسیون فوتبال توفیقی نداشتند و حالا اهالی فوتبال دست به دعا هستند که هر چه زودتر هشتم شهریور برسد و مجمع با پرهیز از تکرار اشتباهی که زمان انتخاب عزیزی خادم مرتکب شد، اداره فوتبال را به دست مدیران توانمند و متخصص بدهد. البته به شرطی که تا آن روز چیزی از فوتبال باقی مانده باشد! هرچند از همین حالا بوهایی از مهندسی کردن مجمع می آید اما انسان با امید زنده است و امیدواریم مجمع دوباره بازی نخورد و این بار نگاهش اصلاح امور فوتبال باشد.

اخبار داغ 

میلاد سرلک با تیپ عروسی در باشگاه پرسپولیس + عکس رونمایی از شانس اول قهرمانی در جام جهانی / ایران چقدر شانس دارد؟ اولین شکست تاریخ ایتالیا مقابل آلمان در بازی های رسمی عصبانیت دوناروما از خبرنگاران: قبلا کی چنین اتفاقی افتاده بود؟ وقتی مقابل رئال مادرید روی من خطا کردند؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم میرشاد ماجدی فوتبال ایران کامرانی فر خیر و صلاح تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال تراکتور که در دیدار برگشت لیگ برتر شکست سنگین ۴ بر یک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن متحمل شد، به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی باید جریمه سنگینی را پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به این شرح صادر کرد: باشگاه تراکتور به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار و مستند به مواد ۵۱ و ۸۶ با جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی مواجه شده که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

باشگاه تراکتور در این فصل و به ویژه دور برگشت چندین مقطع اقدام به رایگان کردن مسابقات خانگی خود کرد که فدراسیون فوتبال در این باره هم به سرخ پوشان تبریزی هشدار داده است.

در پایان رای انضباطی برای باشگاه تراکتور عنوان شده: «به باشگاه اخطار می‌گردد چنانچه بلیت فروشی مطابق مقررات انجام نشود، با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهند شد.»

کد خبر 848305 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم